Lumină calda de la SavElectro

De când mă știu îmi place conceptul vintage și tot ce ține de el :haine, mobilă, decorațiuni.Mă fascinează și mă duce într-o stare de reverie.
Pentru că pentru mine, vintage reprezinta clasicul, romanticul, absolutul și inspirația în modă și mobilă.Un rafinament aparte, iar ca să fie considerat vintage, un obiect trebuie să aibă o vechime de peste 40 de ani.
Vă imaginați ca unele obiecte, automobile sau haine nu mai sunt în stare bună de funcționare, iar cele încă funcționabile sunt în regim de muzeu și au fost păstrate ca pe ochii din cap.

Aș da o zi din viața pentru o oră în anii 40-50-60.Să miros acel parfum al scrisorilor de dragoste, să simt în mână dantela perfectă, perlele, să stau pe un scaun înalt, în casă să miroasă a trabuc bun, să mă îmbrac flower power și să am mobila patinată.
Desigur, așa cum am spus mai sus, un obiect considerat vintage are o vechime de peste 40 de ani, iar acest lucru, în bani, poate însemna chiar o sumă importantă, iar din acest motiv,pentru pasionații de vintage reprezintă un impediment în a-și satisface nevoia de vintage.Asta pentru cei ce au astfel de nevoi.
Însă producatorii de mobilă, decorațiuni sau chiar designerii vestimentari au upgradat conceput de vintage și ne propun mereu soluții și idei moderne care satisfac pe deplin nevoia de aspect vintage modern.
Pentru că, o casă cu aspect vintage însemna un stil arhitectural complet aparte, forma ușilor și a geamurilor în forme ovale, cu arcade și geamuri rotunjite, asta înseamnă să gândești casa în stil vintage de dinainte de a o construi.Când acest lucru nu e posibil, ne decoram casa cum putem.O înfrumusețăm, și o aranjam  în ce stil vrem.
Asa că, pasionații de linii clasice, sofisticate dar în același timp perfect funcționabile și aspectoase pot rasufla ușurați și să dea fuga prin magazine sau pe internet și să caute inspirație.Bineînțeles, poți începe întâi cu detalii mici care nu costa cât un apartament cu 2 camere.Poți începe cu decorațuni:  ceasuri de perete, perne, veioze, lustre.Sau poți înlocui doar becul de la veioza de-a gata de pe birou.Important este să fie o veioză "deschisă" , să fie vizibil becul.Și ca să fie  vintage, alegi bineînțeles un bec cu aspect vintage, ca acesta :
Acesta este un bec denumit Edison, fix ca inventatorul becului, Thomas Edison și este  un bec cu LED de 60 W și nu necesită cine-știe-ce cunoștințe de electricitate și se adaptează la orice fasung de tip E27.Și trebuie sa recunoaștem că este un produs deosebit cu filamentul incandescent de mare efect. Îmbină cu mare succes nevoia de vechi, de clasic, sofisticat cu nevoia de modern, util și ușor de folosit.Distribuie lumina calda,intimă și difuză, potrivită pentru citit, meditat, iubit și pierdut vremea prin casă, de mâncat cireșe seara pe răcoare sau pentru vinul fiert cu scorțișoară și coajă de portocală,iarnă.Pentru mângâiat puii de pisică sau pentru jucat în păr.Orice activitate ai efectua...important este să fie făcută cu dragoste.

Am stat și m-am gândit unde aș integra eu un astfel de bec.Și am zis: în noua mea veioza minimalistă, aproape scheletică, pe noua mea noptieră de culoare natur, citit "Copilul invizibil", o carte despre copilărie și maturizare.
E perfect am zis.

Probabil vă întrebați de unde se pot cumpăra aceste becuri.Răbdare, vă zic acum: 
, și la ei puteți găsi numeroase becuri vintage, becuri cu LED, corpuri de iluminat,benzi LED și alte accesorii.

Spor la citit, decorat, iubit și...ce mai vreți voi.


Etichete: , , , , , ,