Cum am reciclat o revistă

Nu știu dacă am mai văzut ideea asta pe undeva, nu e ca și cum spun că eu am inventat roata, însă această idee s- a născut din dorința de a le da o față nouă și aspectoasă cutiilor de pantofi pe care le-am transformat în cutii de depozitat...diverse, pentru a le putea integra în biblioteca cea nouă, de care sunt foarte mândră, la fel și soțul, acest meșterul Manole al casei.
Și apoi e o soluție pentru reciclarea revistelor, să le dăm ocazia să fie utile, asta după ce au fost citite, răscitite și răsfoite. Le dăm o nouă șansă.
De exemplu acestă revistă, așteaptă încă din 2012 o ocazie de a fi utilă.
Acestă șansă a venit. Nu m-a dezamăgit. Cu o singură revistă am ”îmbrăcat” 4 cutii.
Am tăiat în pătrate și dreptunghiuri de diferite mărimi, texte, titluri și imagini care mi-au plăcut. Se face mizerie însă rezultatul este, zic eu, reușit.
Și cu o pensulă și aracet dizolvat cu puțiiiinăăă apă am început a așeza textele așa cum mi-a zis intuiția.
Iată ce a ieșit:





Etichete: , , , ,