Nu știi ce cadou să-i faci copilului de 1 iunie?Îți spun eu!

Nu știi ce cadou să-i faci copilului de 1 iunie? Îți spun eu: cărți !!!
Pentru că niciodată nu-s îndeajuns, demodate, învechite, depășite.Pentru că poți face fericit oricând un om dăruindu-i cărți.E simplu, frumos, calitativ și vei merge la sigur.Pentru că, nu-i așa cine se plictisește vreodată de cărți?

Eu mă topesc ca o înghețată de vanilie și fistic în arșița lui cuptor atunci când copilul meu mă întreabă: ”ce poveste citim în seara asta, mami?”
Și deși, nu mereu am chef sau dispoziție pentru ursuleți prietenoși, șoricei, sirene, olafi,else, iepurași somnoroși, câini curajoși, de explicat de ce plouă, cum de Elsa face gheață și alte enigme, povestea este nelipsită din rutina de seară.Așa că, înainte de a da cu praf magic de adormit (care apropo, funcționează, să știți, e magie curată), citim cărți, una după alta de ne prinde dimineața cu teancul de cărți în pat.
Cititul seara, în pat are farmecul lui.Aproape că asta a formula perfectă pentru un somn bun, pentru îmbunătățirea vocabularului, a dicției și imaginației.Ziua ne păstrăm pentru activități la masă, fișe, colorat, parc, plimbări cu bicicleta, etc.

Pentru mine, darurile în cărți nu sunt ceva nou.Am primit cărți în dar încă din școală și mi-a rămas în cap acestă idee.La orice sfârșit de an școlar, orice fel de concurs, învățătoarea, urmată de mama, îmi făceau cadou cărți.Iar asta e un lucru minunat; mă uit la ele, chiar și acum, și retrăiesc acele momente. Încă e vie cerneala cu care mi-a scris învățătoarea gândurile bune, încă mai am imaginea ei când mi-a dăruit-o, încă mai miroase cartea a tuș, încă le mai răsfoiesc cu plăcere.

Bineînțeles, acum industria cărții este ceva fascinant. Poveștile sunt mult mai empatice, mai distractive, sunt pozitive și amuzante.Sunt ilustrate frumos, chiar foarte frumos, peste așteptări de frumos; există cărți în engleză, la fel de frumos ilustrate și cu povești la fel de amuzante și distractive.Aceste cărți sunt cărți Usborne pentru copii și sunt cărți educative care, pe lângă faptul că aduce beneficiile unei cărți obișnuite, în limba maternă, se exersează limba străină, mult iubita limbă engleză, ceea ce e un plus pentru fixarea cunoștințelor dobândite de la opționalul de limbă străină de la grădi.Printre titluri amintesc: First experiences-going on a plane, moving house, little book of horses and ponies.

Aceste cărți pentru copii Usborne le găsiți la Dwyn shop pe dwyn.ro alături de alte idei minunate pentru pruncii voștri :jucării, însemnând puzzle, glob gonflabil, mașinuțe, proiector cameră imagini spațiale, accesorii pentru bicicletă, set pentru magie, sistem solar fosforescent.Mai spun? Lista e lunnngăăăă. Intrați voi și vedeți.
Nu putea lipsi din categoria -ce-i cumpăr copilului de 1 iunie- și jucării LEGO  cu faimoasele NinjaGo (peste 400 de piese) sau clinica veterinară a Miei, avionul personal și căsuța din junglă.
Prețuri pentru toate buzunarele, plată ramburs, online sau în rate.

Ca să fie cadoul perfect și o zi de 1 iunie memorială, jucați-vă împreună cu aceste jucării.

Etichete: , , ,