Ziua în care am fost mândră de orașul și de țara mea

Sincer,nu mă așteptam la asemenea protest,de o asemenea amploare.Nu mă așteptam la așa ceva de la România,de la Galați.
Știu sigur că acest oraș are oameni de calitate,însă nu credeam că vom fi în stare să ne strângem atâția și să strigăm :”jos ordonanța.”
S-a protestat pașnic,lumea a fost civilizată,nu se împingea nimeni,nu se arunca cu nimic.Au fost mulți tineri,iar asta m-a bucurat enorm.

M-am bucurat sincer când am văzut lumea ieșită în stradă ca să-și arate nemulțumirea.M-am simțit bine pentru că deși,Galațiul este un oraș roșu,s-au strâns oameni de calitate care să condamne furtul legal și grațierea cu dedicație.

Am ieșit la proteste,singură sau însoțită de fiica-mea.Nu de fiecare dată ,ci la 4 din 6.
Majoritatea prietenilor mei sunt ba plecați,ba nepăsători,ba amatori de like-uri și atât,ba fani ai psd-ului,mama a mai stat cu copilul meu,tata nu mai e ,iar soțul e plecat pentru un viitor mai bun.Aici nu se poate.Dar sper să se poată.

Vă spun sincer că am avut lacrimi în ochi și pielea de găină atunci când se striga la unison ”ieșiți din casă ,dacă vă pasă.”

Am ieșit pentru că îmi pasă.Am ieșit pentru că m-am săturat de aberațiile lor,de înșelăciunile lor și de minciunile lor.Mi se pare imoral ca o persoană urmărită penal,condamnată chiar și cu suspendare ,cu cazier,să poată ocupa o funcție publică,să fie ministru,să fie premier,vreodată în viața asta.
Este inadmisibil să fie dată ,sau gândită doar,o lege ,un OUG care să scoată penalii lor din închisori.
Nu grațierii.Nu penalilor la guvernare.Asta a cerut strada.



Nu mai vrem să fim proștii lor.
Nu mai vrem să ni se calce demnitatea în picioare.
Nu vrem să  murim în spitale din cauza mizeriei,a gândacilor,a incompetenței și a nepăsării.
Nu mai vrem să fim furați și mințiți.
Vrem să trăim decent ,normal,civilizat.

Și vom protesta până ce această OUG va fi anulată,iar apoi guvernul își va da demisia.
Sunt mândră de țara și orașul meu !!!!



Fotografiile îmi aparțin.

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,