Ai auzit de blogal initiative?

Lume, lume, cititori, bloggeri sau blogări în devenire, vreau să vă prezint o metodă de a vă motiva a scrie articole, advertoriale. Adică scris contra beneficii sau puncte.
Cochetez și eu cu blogspot de ceva timp...nu sunt eu o mare scriitoare, nu curge inspirația râuri, nu am articole virale, cred chiar că nici cititori nu prea mai am de când am schimbat adresa url a blogului.

În fine...blogalinitiative.ro este o platformă mai mult decât potrivită pentru a vă demonstra calitățile de scriitor.
Imi place foarte mult platforma pentru că e destul de prietenoasă cu bloggerii, are campanii diverse iar orice articol înscris(cu respectarea unor detalii) primește puncte, pe care le schimbi în premii. Fiecare premiu are un anumit "preț", însă vei licita pentru ele.
Bineînțeles, un juriu decide cine sunt câștigătorii, iar premiile constau în bani, excursii, gadgeturi, invitații la concerte, vouchere. In cei 6 ani de existență, blogal initiative a oferit premii în valoare de peste 200.000 €.

Pe mine mă motivează. Mă face să îmi pun mintea la contribuție, să gândesc, să caut o modalitate de a pune în scris gânduri și idei și să rezulte ceva bun, de calitate.
Nu am câștigat nici un premiu până acum, mă refer la "premiul cel mare"  sau printre primii 3,dar am câștigat un premiu de consolare, o carte "Lumea după google" - Alexandru Mironov, iar până acum am strâns 93 puncte.

Intrați și citiți regulamentul și vedeți campaniile, nu e ceva imposibil, mai ales că nu se cer nu-stiu-cate-linkuri spre ceva anume, sau 5 cuvinte cheie.
Se presupune că scrieți din pasiune, cu drag și în cunoștință de cauză. În concluzie aveți nevoie și să valorificați scrisul intr-un fel, iar intre noi fie vorba, premiile sunt chiar grozave.

Spor la scris.

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,