De an nou

Anul care tocmai a trecut ,2016,a fost plin.Plin cu bune și rele.Am râs,am călătorit,am plâns,ne-am bucurat împreună sau separat ,ne-am făcut nervi sau am oftat,am privit de pe margine sau ne-am implicat.Este cert: creștem și strângem amintiri,experiențe,gânduri.Nu contează dacă nu avem numai bucurii pe toate planurile,nu contează că nu suntem mereu împreună,nu contează cine duce mai des gunoiul,cine spală vasele mai des sau cine sună pe cine mai des,cine trimite mai multe mesaje.Nu contează că nu suntem la fiecare aniversare împreună să suflăm în lumânări,contează să valorificăm acele puține clipe pe care le avem.Să le facem frumoase,să recuperăm.

De Crăciunul ce tocmai a trecut ne-am dorit să fim împreună toți 3.Indiferent de locație,buget,împrejurare.Împreună...că prea ne-am dus dorul unul altuia.
Poate n-a fost cel mai frumos,cel mai reușit,dar a fost bine și confortabil,plăcut și liniștitor (și cel mai mucos Crăciun ever).

Ne-am dorit și am primit.Anul acesta îmi doresc din suflet să am mai multă răbdare,lucru ce mi-a dispărut în ultimii ani.

La mulți ani!!

Etichete: , , , ,