Pantofi pentru rolul -fulg-

Începem seria de serbări cu ștaif.Adică nu doar acolo o poezie de recitat și dat haotic din mâini și clopoțel.Nu acum e cu rol,rochie ,tot tacâmul.
Mă bucur într-un fel pentru că mă pot ocupa de rochie,etc,având tiiiimmmppp multttt. :-)
Așa că...puștoaica mea fiind fulg la serbare am început să meșteresc rochia,care încă nu este gata însă am idei și e ca și cum făcută.
Iată pantofii de gheață :

Nu sunt noi,sunt niște balerini deja purtați,se vede că-s purtați,până la primăvară nu îi mai vine ,așa că m-am gândit să-i recondiționez.
Întâi i-am dat cu vopsea ca să aibă o bază deschisă,rece,gri pentru că erau negri și în caz de vreun accident să se vadă gri.Cu acesta:

E rezistent la apă și a costat 15 lei.
I-am dat cu acestă vopsea,lăsat la uscat,se usucă destul de repede,apoi dat cu aracetul acesta:
Nu știu cât a costat ,nu foarte scump,luat din carrefour.Dat cu pensula în strat generos,apoi am turnat sare neiodata ,(pe care o și consumăm,cea neiodată e ușor negricioasă,așa că nu se potrivea pentru fulg/gheață) și zahăr.Am mai dat pe margini cu fulgi de cocos,însă merge cu succes în locul sarei sau a zahărului sau chiar doar fulgii de cocos.

Cam asta e !
Rochia e în proces de transformare,e tot o rochie deja purtată și o voi transforma în rochie pentru rolul de fulg.

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,