Despre și pentru cei puternici (P)

Nu știu dacă sunt o persoană puternică.Știu doar că ce mi s-a întâmplat până acum în viață,au fost niște lecții pentru mine și m-au învățat multe.
Spun asta pentru că Stalinskaya are o provocare pentru mine.

Mi-am început viața iarna,al 3-lea copil,cel mai alintat,cel mai sensibil și poate cel mai atent la detalii dintre toți.Din păcate copilăria nu a fost foarte veselă,cu multe obstacole.S-a avut pretenții de la mine pentru că îmi plăcea cartea și nu se concepea ca eu să iau un 8.

La bac am avut cea mai mare notă la română și cea mai mare medie din clasă.
Am făcut facultatea pe banii mei.Am lucrat în paralel și învățam cu cartea în brațe.
M-am îndrăgostit și m-am mutat cu el după 6 luni.Și am făcut o alegere bună.După aia ne-am tot mutat de vreo 8 ori în 7 ani.



Am luat-o de la zero ,cu câte două furculițe și  două linguri.

Am trecut prin multe greutăți și neajunsuri.
Am spălat de mână cu burta la gură,ne-am căsătorit pe vreme geroasă,dar ningea ca în povești.
Am trecut de depresie post natală și acum ne ducem relația și viața la distanță.
Am ajuns până la Sighetul Marmației (din Galați) în vacanță.
Mă lupt cu ovarele polichistice și efectele acesteia.
Am reușit să ne luăm verighete și asta ne-a încântat teribil.
Am renunțat la job și ne descurcăm din jobul lui.
Mă gândesc la încă o facultate și  la al doilea copil.Dar nu știu dacă suntem suficient de puternici pentru asta...

Nu am fost mereu așa cum sunt acum,în mare parte sunt ceea ce sunt pentru că am avut alături un om căruia i-a plăcut ca eu să evoluez,ca eu să am parte de tot ce e bun,de tot ce îmi doresc.El mă face să vreau mai mult pentru că mă încurajează,mă motivează,mă flatează și mă iubește .El este dumnezeul meu pentru mine și eu pentru el.Sunt puternică pentru că el mă face să fiu puternică.

Iar oamenii puternici ,atunci când beau alcool,beau ceva tare .Stalinskaya e pentru cei puternici.

Preparată conform unei rețete tradiționale rusești, STALINSKAYA Vodka este recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecției materiilor prime și îmbunătățirea constantă a procesului de producție și a tehnologiei folosite. Încă de la lansare, sub sloganul „Pentru cei puternici”, STALINSKAYA este alături de cei care care au curajul să riște pentru a transforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter”. Marca aniversează anul acesta 20 de ani pe piața din România.


Sticla aniversară se prezintă astfel:

Etichete: , , , , , , , ,