Vreau un city break urgent

sursa:pinterest.com
 Poți să știi că într-adevăr a venit toamna atunci când te bagi sub două pături, îmbrăcat și tot dârdâi de frig.
Sau mai știi că e toamnă când te uiți în calendar, vezi că e 7 octombrie, iar pe tine te ia frigul uitându-te la pozele de la mare din concediul din iulie (asta dacă ai apucat să le vezi). 
M-am simțit o mică trădătoare atunci când am împachetat rochiile vaporoase, bluzele cu umerii goi și costumul de baie. L-am tot împins în spatele dulapului, sperând că poate până se termină vara voi mai avea ocazia sa-l port. Sau măcar rochia mea maxi cu motive florale, eventual cu o geacă din denim deasupra. Tot ce mi-a rămas din concediu sunt amintirile, pozele și geanta hippy colorată care îmi înveselește ținuta monotonă de toamnă gri.

Am sperat. Ne-am dat peste cap, am făcut combinații de n luate câte k,regula de trei simplă, am făcut rugăciuni și canoane. Nimic. Concediul a trecut, nu vine prea curând înapoi, iar până la Crăciun ni se vor lungi urechile de atâta muncă. Iar frigul acesta, deși toamna mie îmi place, mă face să îmi doresc să zac în pat infofolită până leșin de cald sau până aud clopoțeii lui Moș Crăciun. Asta ar fi maxim de deprimant.


sursa:pinterest.com
Și ca să fiu sinceră, dar sinceră, eu mi-aș dori foarte mult să ies din oraș /țară. Nu că așa aș scăpa de frig, doar să plec prin vreo țară caldă, doar că la întoarcere îmi caut și alt loc de muncă, șeful meu nu va fi încântat de excursia mea. 
Aș vrea...un city break, iar dacă se poate un city break low cost, de ce nu? Că mie îmi place să fac economii. Să fie bine și să aibă și un preț sexy. Iar Dumnezeu și soțul știu cât de mult îmi doresc o mini vacanță europeană;și că îmi doresc să vad Anglia, în special Londra. Chiar și cu vremea mohorâtă și ploioasă, tot are farmec acest oraș, iar accentul englezesc este pentru mine un gâdilat plăcut pentru ureche.

Bineînțeles că vreau să mă simt ca într-o scenetă din "prinț și cerșetor", iar din cei 8.308.969 de locuitori pe care îi avea Londra în 2012,cu siguranță voi întâlni cel puțin un britanic veritabil să o poată întregi.

Provocarea de a conduce pe stânga este bifată de soț, însă provocarea mea va fi să zbor cu avionul. Pentru că ne dorim să ajungem repede, durata pe care putem să ne luăm liber e scurtă,am decis să alegem o cale rapidă. Așa că am căutat de zor companii aeriene care oferă destinații de zbor ieftine,și am dat de Ryanair-"always getting better", o binecunoscută companie aeriană, care oferă servicii de zbor low cost,destinații în 33 de țări iar în România operează de pe 4 aeroporturi:București, Timișoara, Oradea și Craiova.
Pentru familii cu copii ai:



Astfel, ca să fie într-adevăr o vacanță low budget, am făcut și câteva strategii asupra cheltuielilor pentru Londra. De la Ryanair avem 2 bagaje gratuite.Din partea Londrei intrare gratuită la muzeele:














Totuși , Londra este unul dintre cele mai mari orașe din lume, așa că un abonament cu autobuzul ar fi undeva la 26-30 £ valabil 48h.

















National Gallery,sursa:pinterest.com






















Prețul biletelor de la Ryanair :


E un oraș care în 1666 a fost distrus de "Marele Incendiu", reconstrucția sa a durat peste 10 ani și a fost condusă de Sir Christopher Wren, care a proiectat Catedrala Sf Paul și merită vizitat. Este perfect pentru o escapadă în familie, un mini concediu la început de toamnă.
Sper ca soțul să citească acest articol și să ia măsuri urgente :)

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog,proba 2.

Etichete: