Sindromul ovarelor polichistice

Mă uit la ea cât e de perfectă și mă gândesc că dacă mai intarziam vreo 3 ani, posibil că nu mai puteam să o nasc. Unele afectiuni sunt incompatibile cu o sarcină. Cum ar fi ovare polichistice sau sindromul de ovare polichistice. Cică ar fi ceva frecvent chiar și printre puștoaicele din ziua de azi;că ar fi vorba de tot felul de anticoncepționale luate alandala nerecomandate de medic. Și cu toate astea nu au un răspuns la :"de la ce apar? ". Doar dereglări hormonale. E simplu. Ca și cum ai spune că de vină pentru aceaste diferențe de temperatură se produc din cauza încălzirii globale. E evident.
Ar fi de vină o rezistență la insulină, niște foliculi care ar trebui eliminați din ovar, însă acest lucru dacă nu se întâmplă, se tot adună și nu mai are loc menstruația.
Medicul ginecolog nu a explicat ca la carte fenomenul, iar eu mă gândeam cât de sinistru e și de ce n-am aflat mai devreme.

M-am simțit ușurată când am auzit diagnosticul. Oarecum mă așteptam pentru că citisem pe internet despre niște simptome identice cu ale mele. Și nu neapărat că îmi pun diagnostice cu sf. Google dar oarecum am știu că asta îmi va da păsăre pe creier. Google-ul doar mi-a instalat colivia.

Ginecologul a pus diagnosticul și de atunci am știu care e țelul meu:să mă fac bine. Sau să încerc să am o viață...nu normală ar fi cuvântul...ci sănătoasă. Pentru că a avea chisturi pe ovare nu înseamnă viață sănătoasă, ci o viață dereglată, hormonii îți preiau cârma și te conduc.

Poți să ai probleme cu tenul, acnee, păr nedorit, mătreață, care să fie confundată cu dermatita seboreică, depresie, cicluri menstruale dereglate, infertilitate, creșterea în greutate.

Nu am găsit prea multe informații legate de tratament, în afară de pilule contraceptive, care era ceva de așteptat, acestea. reglează hormonii în funcție de ceea ce ai lipsă sau în plus.
În cazuri mai rare s-ar recurge la operație.

Până acum am făcut consult ginecologic și ecografie și s-a pus stampila. Am facut analize de sânge, glicemie, colesterol, etc, cele de hormoni, sumar de urină. Toate astea au costat ceva bani. Aștept cu nerăbdare interpretarea rezultatelor și tratamentul pe care îl voi primi.