La ștampilat prin oraș

http://www.colop.ro/
Ora 19:00. Pe scara blocului se aude tropăit de tocuri. Da, ea e. Tipa aia sexy de la birou, blondă cu onduleuri și...îmbrăcată colorat, ai ghicit. Se pregătește de plecare:happy hour îi mai spune la timpul petrecut alături de colegele de la birou. Abia așteaptă să le mai audă poveștile amuzante ale colegelor, pe care ea oricum le consideră plictisitoare, dar totuși se simte bine cu ele, are impresia că ea este mai bună și mai folositoare ca ele.
Însă ceva nu miroase a bine și nu e de la tușul lor special, e ceva în aer, poate puțină îndrăzneală. Dar să auzim ce texte mai au "fetele"  în ziua de azi.

-Uite că vine și vedeta noastră. Ce vii așa greu, dragă? Zice ștampila cu text predefinit. Iar te-ai gătit?
-Bună fetelor, ce-ați mai ștampilat azi, tot "conform cu originalul"?
- Eu am dat 87 de numere de înregistrare cu data de azi. Era să cedez nervos și eu și colegul cu " încasat ", noroc că sunt silențioasă chiar dacă sunt din oțel cromat. La un moment dat ajungi la epuizare cu datarea asta, replică ofticată ștampila datieră. Efectiv nu mai rezist cu jobul ăsta. Puteam și eu să fiu cineva, să fac masterul ăla și să lucrez ca intern la un birou de traduceri. Visez la proiect de câteva pagini, iar la final logo-ul firmei, adresă, e-mail, numărul de telefon, așa cum ești tu. Sau puteam să fiu o ștampilă de buzunar sau un pix cu ștampilă 3 în 1 pentru suprafețe cu touch-screen. Așa aș fi fost mereu alături de șeful meu. Nu mai eram atât de banală și comună.


-Draga mea, visezi prea mult. Știi, nu toți putem avea cele mai bune joburi. Cineva trebuie să facă și treburile mai migăloase, iar tu ești perfectă pentru asta, zise blând ștampila cu text predefinit.

-Tu ai textele la tine, bravo, accentuând cu aciditate ștampila cu text personalizat.

-Simt așa că mă apostrofezi și nu înțeleg de ce. Nu trebuie să fie o competiție între noi două. Până la urmă fiecare are scopul ei, iar faptul că tu ai mai multe cuvinte, nu te face neapărat și mai specială decât mine, zise ștampila cu text predefinit, în timp ce gusta timidă din prosecco-ul fructat. Am și eu calitățile mele. Pot defila cu RO-ul firmei, contul bancar, "confidențial", pot avea ramă metalică sau antibacteriană.

http://www.colop.ro/
-Hai să îți explic mai bine de ce sunt eu specială pentru că nu degeaba mi se spune "cu text personalizat". Eu apar exclusiv pe acele mari contracte și proiecte. Apar la final, când voi celelalte ați datat, încasat, verificat, ați dat detalii și ați notat "confidențial". Eu vin la final, exact ca un artist care încheie concertul. Eu am logo-ul firmei, original și creativ, apar date importante, cum ar fi adresa, număr de telefon, e-mail, număr de autorizație. Sunt completă și utilă. Și pe deasupra... fără modestie, arăt și bine.
În timp ce ștampila cu text personalizat își ținea pledoaria, ștampila cu text predefinit își băuse deja tot paharul de prosecco, semn ori că era fabulos de gustos, ori discursul ținuse prea mult. Și atunci replică :

-Știi că la orice concert al oricărui mare artist trebuie să fie și o deschidere, alți artiști care să facă show, să incite publicul la dans, să-i aducă în spiritul concertului? Degeaba ești tu bună dacă cei care îți fac intrarea lasă de dorit.

Tăcere...

-Nu știu, dar acest vin pe mine mă derutează, în ce dată suntem azi? Întrebă derutată ștampila datieră ,după ce luase paharul de la...gură.
-Probabil ai dreptate, zise imediat ștampila cu text personalizat, apoi își îndreaptă atenția spre cea datieră și o trase de-o mânecă :hai dragă ,să ne încărcăm tușierele, azi am chef să ștampilez pe cineva.

Mulțumesc personajelor care au acceptat ca această scenă să fie pusă în practică. În ordinea apariției :
Ștampila cu text personalizat și cu altă ținută:
http://www.colop.ro/
Ștampila cu dată :
http://www.colop.ro/
http://www.colop.ro/
Ștampila cu text predefinit:
http://www.colop.ro/

http://www.colop.ro/

Mulțumesc și companiei COLOP, cea care distribuie ștampile în România. "Personajele" din text, ștampilele COLOP sunt produse în Austria și Cehia, sunt certificate ISO 9001 și ISO 14001, referitoare la protecția mediului și au o gamă largă de astfel de "personaje",cu experiență de peste 10 ani.

P.S : Stați fără griji,ștampilele noastre au luat câte un taxi la plecare.


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog ,proba 5.





Etichete: ,