Mi-a plăcut să sun la OPC.Mai fac

S-a mai întâmplat să fiu pusă în situații nasoale cu comercianți și aș fi avut motive să sun la protecția consumatorului;ba vreun aliment alterat, ba produs fără preț afisat, ci pus ad-hoc după față, cred, ba condiții necorespunzătoare de depozitare a alimentelor, nu îți trebuia facultate ca să îți dai seama de asta, ba chiar am "iertat"  când mi-a venit consortul acasă cu o carne de un verde-albastru sidefat de îți lua ochii, cumpărată de la magazinul în care noi aveam încredere, având  vânzare,considerând că având clienti, marfa nu stă pe raft. Evident ne-am înșelat. L-am trimis să le-o dacă înapoi sau mă duc eu...
"--E...cum să fie stricată? Haideti că v-o schimb dar nu știu cum s-a întâmplat așa ceva. "
Greșeală, trebuia să sun la OPC, cu mâncare nu-i de joacă.


Acum, după o altă experiență care m-a facut să apelez la OPC, știu că dacă sunam pentru carne, nu știu dacă se lua măsura care trebuia...gen un control. Se încearcă să se rezolve " conflictul" amiabil, ceea ce nu mi se pare fair-play in ceea ce privește mancarea.
Ca vânzătoare, când iei un pachet de carne din frigider și e VERDE, nu-i mai dai omului. Nu e ceva ce ți-a scăpat, cau un termen de valabilitate...nu, e VERDE, la dracu.

Și după câteva faze din astea "frumoase", hai că pățim alta:nevoie marede un dulap, corp de bucătărie. Hai rapid să cumpăram. Ne decim asupra modelului... se negociaza și prețul, se bate palma pentru 440 lei, cu livrarea de la firmă in 2-3 zile ore. Nu numai că nu s-a respectat timpul de livrare, ci după ce am dat avans, ne sună un "agent de vânzări"  că s-a scumpit produsul, a venit sefa acum în depozit și a scumpit produsul. Say what???
Ce am facut?  Reclamatie la protecția consumatorului, online chiar. După câteva zile m-a sunat sefa magazinului. Explicația ei? Uneori, la produsele pe comandă se modifică ușor prețul. Dar eu luasem produsul direct din magazin, nu pe comanda.
Oricum... mi-a fost restituita suma de 20 lei, adusă chiar de un agajat direct în dinți. Ce drăguț, aproape că am plâns.
M-a contactat opc-ul să le confirm că mi-a fost restituită suma de bani, ceea ce înțeleg eu e că doar a somat firma, nu le-a făcut nici un control.
De genu ':"dacă nu îmi dai banii înapoi te spun lu'  opc. "

Etichete: ,