Compromisul major

Într-o lume în care confortul fizic e mai presus e cel psihic,eu îl aleg pe cel psihic.Pentru mine este mult mai important să-mi fie bine psihic,să mă culc liniştită pe pernă şi să mă trezesc la fel de liniştită.Să am oaza mea de linişte atunci când şi cât vreau.Vreau să fiu eu ,fără să mă inhibe cineva,făra ca cineva să-mi spună că nu e bine ce fac.M-am săturat să-mi tot spună "nu e bine",m-am săturat să le văd faţa acră atunci când spun ce gândesc,m-am săturat de ipocrizia lor ,de falsa lor afecţiune.
Pentru puţin timp am fost scutită de toate astea.Pentru puţin timp am fost într-adevăr liberă.
Şi pentru prima dată cred că  fac un compromis pe care eu îl urăsc de moarte.Trebuie,pentru că circumstanţele o cer,să renunţ la confortul  psihic pentru cel fizic.Şi pentru asta mă urăsc !

Etichete: