marți, 8 februarie 2011

Compromisul major

Într-o lume în care confortul fizic e mai presus e cel psihic,eu îl aleg pe cel psihic.Pentru mine este mult mai important să-mi fie bine psihic,să mă culc liniştită pe pernă şi să mă trezesc la fel de liniştită.Să am oaza mea de linişte atunci când şi cât vreau.Vreau să fiu eu ,fără să mă inhibe cineva,făra ca cineva să-mi spună că nu e bine ce fac.M-am săturat să-mi tot spună "nu e bine",m-am săturat să le văd faţa acră atunci când spun ce gândesc,m-am săturat de ipocrizia lor ,de falsa lor afecţiune.
Pentru puţin timp am fost scutită de toate astea.Pentru puţin timp am fost într-adevăr liberă.
Şi pentru prima dată cred că  fac un compromis pe care eu îl urăsc de moarte.Trebuie,pentru că circumstanţele o cer,să renunţ la confortul  psihic pentru cel fizic.Şi pentru asta mă urăsc !

4 comentarii:

  1. cred ca o sa facem extrem de multe astfel de compromisuri...:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, din pacate asa e viata...
    Se poate ceva mai explicit? :D ( daca nu sunt prea indiscreta)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt convins, ca fiecare dintre noi continua sa faca in viata exact ceea ce alege sa faca. E greu sa faci un comentariu cu atat de putine detalii, insa confortul psihic nu il exclude pe cel psihic si nici invers. Viata e asa cum alegi tu sa fie. Mersul lucrurilor e destul de simplu de inteles, destul de greu de aplicat: sentimente-ganduri-cuvinte-fapte-obiceiuri-destin. Incearca sa iti pazesti gandurile si cred ca asta va skimba multe. Suntem cu totii liberi sa facem exact ceea ce ne dorim facem. E frumos ca te exprimi sub forma asa (blog). Felicitari si incearca macar sa iei in calcul ceea ce ti-am zis, daca vrei :) resursedezvoltarepersonala.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer David, chiar nu stiu ce as putea lua in calcul ce ai spus tu ...pentru ca...simt ca n-are legatura cu mine,cu ce am scris.
    Oricum multumesc pentru comentariu si vizita.

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu