Leapşă

Din cauză că încă rumeg ideile,sentimentele etc,am primit o leapşă. "Orevăr".

SUNT o fiinţă umană.
AŞ VREA  prea multe pentru cât este posibil.
PĂSTREZ nişte reguli minime în ceea ce priveşte relaţia mea cu cei din jur.
MI-AŞ FI DORIT să am mai mulţi prieteni.
NU ÎMI PLACE falsitatea,sictirul,trezitul de dimineaţă.
MĂ TEM DE apă multă,înălţime,foc...
AUD sunete suspecte mai mereu.
ÎMI PARE RĂU că nu sunt mai organizată şi că sunt leneşă uneori.
ÎMI PLACE să fac ce-mi place.
NU SUNT rea mereu :D
DANSEZ dacă vreau.
CÂNT chiar şi pe stradă când am căştile în urechi.
NICIODATĂnu am ieşit din ţară
RAR preiau lepşe.
PLÂNG de nervi,de ciudă...
SUNT CONFUZĂ uneori
AM NEVOIE de somn şi de un mouse nou.
AR TREBUI să am mai multă grijă de sănătatea mea
AŞ PUTEA să trec peste leapşa asta,dar n-o fac.


Mulţumesc Corina.

Etichete: