duminică, 13 iunie 2010

Nervi de vară

Nu-mi place vara.Da.Nu-mi place.
În general vara este asociată cu vacanţa,nopţi "pierdute" până noaptea târziu,plajă,mare,soare,îmbrăcăminte sumară.E vremea grătarelor,nu? a bălacelilor în apă,a plimbărilor,etc.
Teoretic lumea e mai veselă vara.
Eu nu.
Căldura mă sufocă.La modul că nu pot să respir.E momentul ăla când mi se usucă nasul,se înfundă şi nu-mi trece cu nimic.
Sunt mai...apatică.Sunt mai "moale",sunt mai nervoasă,mai stresată,mai somnoroasă.Mi se murdăreşte părul mai repede,mi se umflă mâinile.
Şi nici soarele pe pielea mea nu-l suport.Nu-l suport să ştiu că-mi colorează mult prea mult pielea,să o agreseze.Nu suport nici papucii,să-mi plescăie în picioare.Nu suport fustele de-o palmă şi nici burţile la vedere.
De fapt nu-mi place vara.Vreau să vină...toamna.Mai repede !!

3 comentarii:

  1. Si eu as vrea sa vina toamna. De fapt, as prefera sa opresc timpul undeva la sfarsitul lui august, inceputul lui septembrie, sa numar frunzele care cad si sa stau fara nicio grija, ca atunci cand eram copil.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah...frunzele căzute ruginii aproape ca o pasiune :)

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu