luni, 12 aprilie 2010

Greu şi frumos

Mi s-a întâmplat  de multe ori să urăsc viaţa.Pur şi simplu aşa.Pentru greutăţile pe care ni le pune în cale,pentru întorsăturile aiurea pe care le ia şi pentru ...toate cele rele.Şi mi s-a întâmplat să spun "viaţa e greu".Pentru că aşa şi este.Începând cu venirea pe lume,ne tot chinuim să devenim cineva ,să ne facem prieteni,să ne facem un culcuş,un colţ de rai unde să visăm cai verzi pe pereţi,ne chinui să trăim (la propriu şi la figurat).
Partea funny e că...toţi vrem lucrurile astea .Toţi în acelaşi timp.Aici începe lupta din junglă.
Ne ciocnim de oameni diferiţi,chipuri diferite cu manifestări şi gusturi diferite,însă cu scopuri identice.
Toţi căutăm să ne atingem scopurile,toţi vrem să ne fie bine,doar că fiecare face după cum îl duce capul !
Şi partea frumoasă a vieţii e că fiecare experienţă ,oricât de banală sau fără importanţă la primul ochi,ne dă o adevărată lecţie.Ne bate la funduleţ apoi.Ne dă răspunsul pe tavă.
O altă parte frumoasă a vieţii e atunci când îţi dai seama că poate să mai ia şi întorsături neaşteptate dar tare grozave !

Şi totuşi...viaţa nu-i chiar aşa de urâtă ! Părţile ei frumoase trebuiesc căutate şi explorate.
Promit să trimit un sms cu ce am mai găsit.

9 comentarii:

  1. cred ca toti ne uram viatza la un momendat...

    RăspundețiȘtergere
  2. mah am mai zis-o si-o mai zic...daca era totu` roz si perfect, cre`ca vomitam...

    RăspundețiȘtergere
  3. Fir'ar ele de parti frumoase, ca nu vor a se arata...dar astept si le caut. Poate...poate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Filip,da...vomitam şi eu de mult :))

    Lilee,caută în continuare...

    RăspundețiȘtergere
  5. Live for everything
    Die for nothing..

    Scurt!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua.
    Va contactez in calitate de webmaster al site-ului http://www.filmesubtitrate.info/, site de filme si seriale online.
    Va anuntam ca suntem in cautare de parteneri si ne-am gandit ca am putea sa colaboram pe viitor printr-un banner exchange.
    Acest site are la momentul actual peste 6000 de vizite pe zi si un Page Rank 2.
    Daca doriti un parteneriat cu noi va rugam sa trimiteti prin e-mail un cod de banner cu o dimensiune de 124x124 pixeli, dupa ce ati adaugat codul bannerului nostru la dumneavoastra pe site.
    Singura conditie este ca bannerul nostru sa fie afisat pe toate paginile site-ului dumneavoastra.
    O seara buna si sper ca vom colabora.

    RăspundețiȘtergere
  7. Haha, imi era dor sa citesc ceva hazliu tipic tie. Tare dragut postul.:D

    RăspundețiȘtergere
  8. zori de zi...eşti tu drăguţă :)

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu