miercuri, 28 aprilie 2010

Dacă primesc ,dau

Ştiu...probabil (sigur) nu-s corectă din punctul de vedere a unora,însă cine mă tratează şi îmi vorbeşte cu respect ,îl servesc cu drag.
La slujba mea întâlnesc tot felul de oameni dintre care ciudaţi,nerespectuoşi,nesimţiţi,încuiaţi,paraleli cu bunul simţ.De tot felul.
În mod normal agentul comercial,agentul de vânzări,cel care vinde,etc trebuie să fie smerit şi cu ochii plecaţi în faţa clientului,nu?Ca să revină nea clientul.Şi nu e chiar aşa rău...adică...dacă îl tratezi bine revine,dacă nu..poate nu mai vine.
Oricum nimeni nu face favoruri gratis nimănui.Tu,client vii şi îmi laşi o sumă de bani deci îmi faci un favor pentru că ai cumpărat de la mine,iar eu la rândul meu ca firmă îţi fac un favor că am acea marfă şi am apărut pe piaţă.E un schimb,marfă contra monedă.Nu înţeleg de ce trebuie pupat în fund clientul.E clar că nu-mi laşi banii ăia de pomană,nu?Îţi dau marfă în schimb.Te respect că îmi eşti client şi cumperi de la mine,dar vreau acelaşi respect .
Militez pentru ideea că dacă nu primesc respect refuz să servesc un client indiferent de câţi de mulţi bani avea de gând să-i cheltuie la mine.Vreau să avem dreptul să alegem acei clienţi !!!

6 comentarii:

  1. ai toutãli ãgrui!!! Dar uite...unii nu-si "permit" sa selecteze clientela...

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate si eu merg pe acelasi principiu:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Evident, respectul trebuie să fie de ambele părţi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Blogul dumneavoastra a fost afisat pe http://blogari.org Va uram succes.

    Echipa Blogari.Org

    RăspundețiȘtergere
  5. O da... in sfarsit cineva care recunoaste ca s-a saturat sa perie clientul... bravos....

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu