vineri, 9 aprilie 2010

Ascultă-ţi inima

Anul trecut ,la începutul lunii aprilie,bunicul meu din partea tatălui murea .Murea după ce 2 luni s-a gândit dacă să plece sau nu dintre noi.Până la urmă moartea a fost mai puternică decât el şi l-a învins.
Exact cu o săptămână înainte de evenimentul ăsta l-am vizitat.Am fost să-i mai văd o dată chipul şi să-i strâng mâna,să-i zic "tataie" aşa cum îi plăcea.Mă gândesc că dacă nu mă duceam nici atunci...probabil aş fi trăit cu un mare regret că nu i-am strâns mâna înainte să plece de aici.
Parcă am simţit...am avut o mare dorinţă să merg să-l văd.Îmi era dor de el,nu-l mai văzusem de ceva vreme,fiind ocupată cu diverse lucruri.
Mi-am ascultat inima,care urla după o revedere...am ascultat-o şi...a fost bine.A plecat dintre noi ,sper că liniştit ,văzând că mi-a păsat de el.

S-a împlinit un an de la moartea lui,iar eu n-am fost să-i duc nici măcar o floare la mormânt ....

7 comentarii:

  1. Cred ca gestul ce l-ai facut inainte ca bunicul tau sa paraseasca aceasta lume, este mult mai puternic decat orice floare pusa pe mormant. Pe alea nu le mai vede din pacate. Importante sunt gesturile din timpul vietii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa-i Lilee...m-am simţit tare uşurată !

    RăspundețiȘtergere
  3. subscriu la cele spuse de Lilee...


    minunata melodia:)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. subscriu la cele spuse de Lilee...


    minunata melodia:)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Încă un exemplu că e bine să ne ascultăm inima, ştie ea ce zice :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Important este ca iti amintesti cu drag de el.

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu