miercuri, 24 martie 2010

Recomandată

E posibil să fiu răutăcioasă (din nou) cu ceea ce voi scrie în continuare.E posibil să fiu o bitch care nu vede în jur decât prostie şi prost-gust.E adevărat că văd destul de mult astea două,însă chiar sunt nemulţumită.Deja e arhi plictisitor să mai discutăm de problemele acestei ţări ,să le tot enumerăm.
Mai bine facem un fel de scrisorică ,un fel de rugăminte ,o recomandată.
Eu doresc să-i anunţ pe taximetrişti ,acum că va veni căldura,să-şi lase măcar tricoul pe ei.
Ştiu ,vă e cald...vă incomodează,vă...enervează.Ştiu că poate unii se vor simţi aiurea de ceea ce citesc acum.
Dar....credeţi-mă că e mai mult decât scârbos să te sui într-o maşină unde şoferul stă la peleul gol,cu picioarele pe bord,cu mărarul fără lesă.Personal nu mă deranjează că ai tatuaje,cercei,că asculţi manele în maşină la tine,dar te rog eu,când s-a urcat un client în maşină fii frate decent.Nu te oblig să asculţi aceeaşi muzică ca mine,poţi chiar să dai pe radio actualităţi,sau nu...dar  măcar să-ţi păstrezi tricoul pe tine,MĂCAR !
În caz contrar aţi pierdut un potenţial client.Pe mine !!!

7 comentarii:

  1. Cu siguranta si pe mine. Pana acum nu am avut astfel de experiente dar daca se va ivi vreuna cu siguranta ma voi lua de nenea soferu'.

    RăspundețiȘtergere
  2. Subscriu. Dar din păcate nu cred că vreunul dintre cei vizaţi vor ajunge să citească ceea ce zicem noi aici. Nu cred că au astfel de preocupări. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. articolu` tau imi face pofta de mancare...:)) glumesc!

    cat de adevarat...

    RăspundețiȘtergere
  4. "Eu doresc să-i anunţ pe taximetrişti ,acum că va veni căldura,să-şi lase măcar tricoul pe ei."
    What the FUCK? o_O.. Si eu traiesc in rRomania but this never happened to me...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ete na... Ca oi fi tu singurul client :P If you know what I mean.

    RăspundețiȘtergere
  6. Andrei J
    Se pare că what the fuck???atunci unde dracu' trăiesc eu ???La mine se întâmplă chestia asta.

    Zanardi,da...n-oi fi eu singurul client şi mai ales fidel; dreptate ai!

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu