N-am nevoie !

Urăsc faza când mă dezamăgesc unii oameni.Urăsc.
Urăsc faza când le eşti aproape doar la nevoia lor; la a ta sunt ocupaţi !
Îi urăsc pentru simplu motiv că nu se recunosc ca persoane.Îi vezi mieluşeli la început,cu principii de vază,solide,cu vorba dulce în stare să te ajute la nevoie,iar apoi se întorc după cum bate vântul.

La ziua lor de naştere îţi aduci aminte că le-ar prinde bine un "la mulţi ani",dar când e ziua ta....sunt prea ocupaţi ca să-şi aducă aminte tocmai de ziua ta.Şi da,e o dezamăgire.E o dezamăgire să îl ştii pe un om într-un fel dar în situaţii limită să-l cunoşti cum e el de fapt.
Prefer ca un om să-mi arate de la început cum e el de fapt.Eşti prost?Da.Arată-mi. Nu eşti sociabil?Nu.Nu am nevoie să fii doar de aparenţă.
Eu nu vreau oameni falşi în jurul meu.Nu vă vreau !!!

Etichete: