joi, 4 martie 2010

Fermecatul "promit"

Ştii ce categorie de oameni urăsc cel mai mult ?Cei care nu se ţin de cuvânt.Iar cei care nu se ţin de cuvânt vin la pachet şi cu alte "calităţi".
Pentru mine contează.Dacă ai zis că ajungi într-un loc stabilit la ora x şi ai întârziat fără să mă anunţi....e grav.
Dacă ai zis că pe data "z" vii să-mi aduci nu-ştiu-ce lucru...păi...vino.

Persoane ca astea cunosc.Întârzie dar nu anunţă.Nu mai se ţine de promisiune dar nu anunţă.Dacă le atrag atenţia...nu-mi dă răspunsul concret...

Şi ce e şi mai rău...dacă le sun ,nu răspund la telefon,bănuiesc că se simt prost.
Dar...nu vreau să am de-a face cu astfel de persoane,urăsc să mi se promită ceva doar de dragul de a mă face să mă simt bine,ca apoi să mă dezamăgească; am pretenţia asta pentru că eu sunt corectă din punctul ăsta de vedere,îmi ţin promisiunile,le respect,sunt punctuală,iar dacă nu mai pot să mă ţin de ea anunţ din timp,e normal să am aceeaşi pretenţie de la persoanele cu care intru în contact.
A...şi...am memoria bună,n-aş putea să uit dacă m-a lăsat baltă :)

10 comentarii:

  1. Cunosc...doar ce mi s-a intamplat ceva de genul. Ce naiba sa mai zic? Dobitoci...

    RăspundețiȘtergere
  2. promit sa nu-ti promit nimic vreodata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt la fel, nicodata nu uit daca cineva zice ca face ceva si nu mai face acel lucru.La fel ca si minciuna, atunci cand nu poti respecta ceea ce ai promis mi se pare lipsa de bun simt.Daca sti ca nu poti face acel lucru mai bine taci si vezi-ti de treaba ta...nu-mi promiti ceva,dupa care te faci ca ploua..

    RăspundețiȘtergere
  4. În ultima vreme de atâţia oameni proşti/neserioşi/mincinoşi/nesimţiţi dau încât nu mă mai miră nimic. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. O singura replica: "Ce faci tu inseamna sa iti bati joc de mine si de timpul meu. La revedere"

    Il faci praf.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Octi
    Dar şi o înjurătură merge ? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ascunde-n sufletul gingaş un univers plin de comori,
    Din ochii mari poţi să culegi priviri prinse-n buchet de flori,
    Cu multă linişte şi calm pe buze grafiaz-un zâmbet,
    Iar glasul său armonizează blând vibraţiile unui cântec.
    La tâmplele fierbinţi ea poartă doar amintiri din flori de gânduri,
    Cu mâna fragedă le-aşează într-un album cu foi prinse în riduri,
    La gâtul diafan cristalele de rouă stau prinse-n colier,
    Pe umerii rotunzi timpul aşterne poveste de iubire şi mister.
    Îmbracă astăzi rochie din verde crud de iarbă,
    Privire de bărbat puţin iscoditoare trece şi se întreabă,
    Cine-i această lume discretă , virtute-ncântătoare?
    Este FEMEIA,MAMA, IUBITA ce azi e-n sărbătoare.
    Gânduri sublime îţi trimit pictate-n fluturi diafani,
    Să fii iubită, să-nfloreşti şi un suav, LA MULŢI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  8. pff si eu urasc maxim astfel de persoane..la naiba..eu mereu sunt parolista..da am pe langa mine numai oamnii care nu se tin de cuvant.

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu