miercuri, 3 martie 2010

Anonimii rămân anonimi

Cred că ţi se umflă coiu în tine,anonimule,că scriu acum despre tine; ai o imensă onoare că te-am băgat în seamă.Uite ce e....tu ăsta care mi-ai scris comentariul ăla idiot (la fel ca tine) la "blogerii curului".Evident că nu l-am lăsat.Şi ştii de ce ?Pentru că era lung,prost şi pe lângă subiect.N-ai înţeles nimic şi evident n-am să-ţi explic ţie acum.Pentru că n-am chef...pentru că clopotul nu bate de două ori pentru o babă surdă.
Îmi pare rău pentru tine...sincer îţi meriţi soarta.Îmi pare rău pentru tine că eşti un anonim,un nimeni...şi nu meritai să-ţi dedic un articol.Dar pentru că aveam chef "să mă râd" de cineva....am zis să "mă râd " de tine.Te deranjează???
Aaaa şi...marş de pe blogul meu,nu accept anonimii cu iz de proşti.Ceau !

11 comentarii:

  1. Mi-a plăcut!
    Bine ai mai punctat. Nici eu nu am ochi buni pentru cei care nu se semnează, nu își asumă responsabilitatea , dar aruncă în neant mizerii.


    Te felicit în cel mai curat mod.

    Pupici geaninoși peste normă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă enervează pentru că scriu nişte aberaţii pe lângă subiect,dar se dau mari deştepţi,în rest am acceptat şi comentarii de la anonimi dar care erau de bun-simţ.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa bv Cati fi rea.ete!! daca tot are ecva de zis macar sa se semneze .nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da să zică numai să o facă mai ...să nu arunce cu noroi de-ampulea.
    Şi numele îmi este indiferent...

    RăspundețiȘtergere
  5. Plin de dăştepţi în lumea asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da...numai eu dau peste proşti !

    RăspundețiȘtergere
  7. ma enerveaza///se ascund sub semnul anonimatului aia care au un caracter infect si jegos....

    RăspundețiȘtergere
  8. Eheeei cate d'astea am patit si eu... Stii cum sunt astia? precum cainii aia de prind tupeu cand stau in spatele stapanului. Niste imbecili!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu deobicei accept toate comentariile, am setat sa le auto-accepte, am primit de la o singura persoana injurii la adresa mea pana acuma.
    Very On topic: Anonimii incep sa fie noii troli in 2010 :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte acid articolul, dar foarte adevărat. Văd totuşi că te-a supărat, te-a enervat, ţi-a stricat o parte din zi. Eu te sfătuiesc să ignori comentariile urâte, rele, acide şi nesimţite. Ştiu, poate fi greu, dar e un exerciţiu de voinţă.
    Baftă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Da,m-a enervat...dar totuşi l-am ignorat şi i-am răspuns pe înţelesul lui.

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu