duminică, 21 februarie 2010

Veşnic nemulţumită

Da, eu !
Uite că am schimbat şi eu faţa blogului,pentru că cea veche nu mă mai satisfăcea (?!!).
Bineînţeles că m-am tot gândit,le-am tot sucit pe ele temele ca să aleg una.Dar pentru că ajung la vorba cuiva,sunt veşnic nemulţumită,le-aş schimba în fiecare zi.
Şi tot nu-i de bine,uite cum se vede clipul din dreapta.
Dar...totuşi arată ceva mai bine acum blogul;e mai interesant (mi se pare) şi ceva mai vesel :))

Bine că am mai învăţat ceva despre mine,că sunt veşnic nemulţumită.
Şi că al meu calculator face nazuri.Clar trebuie să dau cu tancul peste el.
Deci...doresc să cumpăr/închiriez/împrumut un tanc.Îmi puteţi lăsa un comentariu şi vedem noi cum ne înţelegem la preţ.Că în oraşul ăsta nimic nu găsesc !!

7 comentarii:

  1. Imi place noua tema, ti se potriveste. Te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  2. e draguta tema:)
    mai ales pozele acele mici si drgaute:)

    RăspundețiȘtergere
  3. I like your new theme, suits you well ^_^.
    bis Monica Olteanu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) aha, deci nu sunt singura incapatanata, nehotarata si schimbatoare?
    Trebuie sa-ti spun ca eu nici acum nu-s impacata cu tema pe care am ales-o cu greu...ma enerveaza ca e prea pe centru si ingusta pagina.In fine , ma obisnuiesc eu... (desi nu prea cred)
    Tema asta e mai vesela:) si mai colorata,sper sa te intelegi bine cu ea si sa o poti modela dupa placul tau!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tot timpul suntem nemulţumiţi. Ne dorim mai mult. Îmi place optimismul noului veşmânt.

    Să ai o săptămână plină de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Corina,bineînţeles că nu eşti singura,ce credeai? :))

    Geanina Lisandru,tot timpul,aşa-i.O săptămână la fel de frumoasă.

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu