duminică, 28 februarie 2010

Mi s-a împlinit un vis.Au mai rămas câteva...

Probabil altcineva s-ar fi liniştit cu o ţigară la faza cu -vreau linişte-.
Nu ar fi dat cu pumnul în masă sau nu i-ar fi dat câteva lacrimi.Ar fi fumat o ţigară.E mai simplu.E mai puţin dureros.
Poate că aş fi fumat şi eu,numai că nu aveam ţigări.Şi ştim că nu prea se dau ţigări la bucată,iar dacă-ţi iei un pachet întreg trebuie să le fumezi pe toate.Că doar de asta le-ai luat,pentru asta-s ţigările.Dar nu...eu sunt pasivă cu ţigările.Adică ...e mai bună o ţigară mai rar,poate când e frig (de genul -9 grade),că îţi încălzeşte gâtul.Dar nu pot să fiu fumătoare activă...am încercat,nu pot,mă plictisesc.Zău!Dacă simt nevoie,mai trag şi eu un fum ,două...trei...dar la un moment dat mi se face rău dacă e prea hardcore :)) Sau dacă se apropie un fumător de mine,de ăla de care miroase îngrozitor,mi se face rău,dar mai sunt şi fumători care miros bine,a parfum amestecat cu o dâră uşoară de ţigară;atunci nu mi se face rău :D

Îmi aduc aminte când am pus prima dată gura pe ţigară;sau când ea s-a atins de mine.Eram pe vremea liceului,la un bal de boboci.Am rugat o colegă să mă lase să trag şi eu o dată din ţigara ei."hai învaţă-mă că nu ştiu".N-a fost bun profesor.Pot să consider că n-am fumat atunci.
Dar am învăţat câţiva ani mai târziu,la mare,în jurul unui foc,noaptea.Fugisem de acasă (de fapt am mers cu maşina) ca să plec la mare,prima dată.Habar n-aveam cum se ajunge la Vama Veche (doar din poveşti),n-aveam bagaje,nu cunoşteam pe nimeni ca să mă ajute,iar cine trebuia să mă aştepte acolo,cel care mă îndruma cum să fac,avea telefonul închis,murise bateria.Şi era să mă rătăcesc prin Constanţa :))
Până la urmă m-am descurcat,am ajuns şi mi-am trăit visul.Cum care vis? În copilărie (eram mică,până-n 12 ani) visam foarte des că sunt la mare,priveam marea de pe nisip şi fumam bă !! Şi am făcut-o şi p-asta.
Şi am avut un profesor bun.Trebuia să exersez ,aşa că am exersat cu trei ţigări,una după alta :))
Mă ce fain a fost!Câte am realizat eu atunci !
Bineînţeles că n-am dormit în noaptea aia la mare,am plecat direct la scârbici ,plină de nisip :))


P.S. Încep să mă liniştesc :)

9 comentarii:

  1. frumoase amintiri:)

    eu nu am incercat niciodata sa fumez cu adevarat, adica sa fumez zdravan, am tras odata si mi s a facut rau:)):)) ziceam eu candva... niciodata nu o sa sarut un baiat care fumeaza si l-am sarutat..ba chiar ma obisnuisem cu fumul si gustul lui de tigara:)):))

    RăspundețiȘtergere
  2. Au vechime mare de 8000 de ani,
    sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
    Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
    focul şi înţelepciunea,
    Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
    Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
    Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
    El aduce fericire dar şi mult noroc,
    Iarna-i simbol pentru alb,
    Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
    Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,
    Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fain, mare, plajă, noapte.. combinaţie de vis.

    Cât despre ţigări, foarte bine că nu poţi fuma. Eu am putut şi după aia m-am chinuit să mă las. Acum nu mai fumez şi sfătuiesc pe toată lumea să îmi urmeze exemplul :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,Adi,de tutun e vorba.Tu ce ai de zis ? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mai fuma, breeeee... fumatu' ucide.

    RăspundețiȘtergere
  6. pai, deh...poate fi interpretabil. In rest...eu zic ca visurile tale sunt mai marunte dacat ale altora, dar mai frumoase. Cius!

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu