vineri, 5 februarie 2010

Mesaj de la Microsoft

Am primit ieri pe mail acest mesaj din partea celor de la Microsoft.
Cică ! domnul Bill Gates s-a plictisit să-şi tot numere banii,să fie cel mai bogat om şi...cică îşi împartea averea cu noi.Hollyshit !!!!! Şi...s-a trimis un mesaj şi cică dacă trimiţi mesajul ăsta la TOŢI amicii tăi vei primi o pulă-n cur nişte bani.
Şi...să nu râdeţi da ?


Ministerul
> Educatiei, Cercetarii si Inovarii
> Inspector general,
>
>
>
> Buna ziua tuturor,
>
> In
> general nu trimit asemenea mesaje, dar acesta mi l-a trimis o buna prietena
> avocata si cred ca este o
> oportunitate foarte interesanta.
> Ea spune ca
> va functiona. Si pana la urma nici
> unul nu avem nimik de pierdut! Imi
> spune ca: sunt avocata si cunosc legea. Asta
> este adevarat. AOL
> si INTEL isi vor tine promisiunile de frica sa nu fie
> dati in judecata si sa
> trebuiasca sa faca fata unei amenzi multimilionare in
> dolari, asemenatoare cu cea a Coca Cola contra
> General Electric. Dragi prieteni nu o luati in
> gluma.
>
>
> Bill Gates (Propietar de Microsoft), isi imparte averea.
>
>
>
> Daca ignorati acest mesaj o sa va para rau... Windows este
> inca cel mai
>
> utilizat program, Microsoft si AOL fac un experiment
> trimitand acest mesaj (e-mail beta
> test)... Cand o sa retrimiteti acest mesaj (e-mail) prietenilor Dvs.
> Microsoft o sa
> poata vedea daca sunteti sau nu utlizatori ai Microsoft
> Windows. Pentru
> fiecare persoana care trimite acest mesaj Microsoft le
> va plati 245 EURO.
>
>
> Pentru fiecare persoana careia
> tu ii trimiti mesajul iar acesta il va retrimite la randul ei
> altor persoane Microsoft vâ va plati 243 EURO. Pentru fiecare a treia
> persoana care va retrimite mesajul, Microsoft va va plati
> 241 EURO
>
>
>
>
> In 2 saptamani Microsoft, va lua
> legatura cu tine pentru a-ti confirma adresa de e-mail si
> iti va trimite un cec. Charles. Bailey General Manager
> Field



Există şi o continuare...care o doriţi îmi spuneţi şi postez şi continuarea :))) nu am continuat aici din motive evidente....n-avea sens idioţenia asta.
Eu n-am trimis asta nimănui decât unei prietene,poate vrea ea să se îmbogăţească,eu nu vreau îmi ajunge salariul

de căcat pe care îl am .

12 comentarii:

  1. din ce am auzit eu, sunt niste oameni rai undeva pe aici prin lumea internetului care au interese cu adrese de mail in bazele lor obscure de date

    RăspundețiȘtergere
  2. O da! Partea interesanta este ca unii oameni chiar cred :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar...poţi să crezi aşa ceva?? pe bune !

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, cum spunea si photograph, sunt oameni care chiar cred :)) Sunt naivi..

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ma gandesc.. oamenii care compun asa ceva chiar nu au o viata reala?

    RăspundețiȘtergere
  6. =)) ce drăguț din partea dânsului...ce sa zic :))...tre să fii bătut în cap să crezi așa ceva

    RăspundețiȘtergere
  7. =)) cum sa crezi asa ceva, acuma pe bune??:))

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) si eu l-am primit de la mai multe persoane, am zis ca mor de ras cand am citit...unii au mintea in colturi si ce viseaza noaptea pun in practica ziua.Partea urata e ca multi le cad in plasa si cred pe bune ca vor primi ceva bani din asta...

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, am primit si eu mesajul insa pana acum am mai primit din astea..asa ca:)) Oricum ar fi niste bani castigati prea usor si in plus, ca eu nu cred in marinimia miliardarilor, gen Bill Gates.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cate mailuri n-am primit eu ca castigasem bani,sa fiu eu sanatos!
    Oricum mailul ,era la spam nu?

    RăspundețiȘtergere
  11. chiar ca trebuie sa traiesti intr-o lume paralela cu cea reala ca sa crezi asa ceva:))) ce om si-ar imparti averea ,acum pe bune:)))

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu