Despre mine

În caz că nu puteai să dormi noaptea de grija mea,am zis să-ţi aduc la cunoştinţă următoarele:
Nu-mi plac lifturile
Îmi este frică de înălţime; nu ştiu să înot (pentru că îmi este frică şi de apă multă)
Pielea mea nu prea se bronzează,iar când se bronzează de fapt se înroşeşte şi "bronzul" îi trece repede.(deci n-are rost să fac plajă)
Sunt slabă,nu mă îngraş aproape deloc,cu toate că aş vrea.
Nu-mi place gelul de păr,nici la fete nici la băieţi.
Nu-mi place aurul,unghiile false cu tot felul de aplicaţii.
Nu-mi place să duc gunoiul şi să aprind aragazul.
Sunt foarte friguroasă.
Îmi plac băieţii pletoşi.Îmi plac inelele la băieţi.
Îmi plac brăţările şi ceasurile.
Nu mă dai pe spate cu trandafiri roşii,dar cu flori nemuritoare,da.
Nu-mi place Brad Pitt.
Îmi place mai mult muntele decât marea
Îmi place să mănânc cartofi cruzi.
Prefer cafeaua dulce.
Nu pot să port fustă scurtă+tocuri.
Nu-mi plac obiceiurile legate de inmormântări şi nunţi de la noi.
Nu-mi plac oamenii foarte aranjaţi dpdv vestimentar.
Îmi place să merg cu trenul.
Nu-mi place gheaţa,deci nici patinoarul.
Nu-mi plac complimentele pe bandă rulantă.
Îmi place să se joace cineva prin părul meu.
Îmi place să merg cu picioarele goale pe pământ.

Şi îmi place tot ce ţine de melodia asta:


Întrebări? :)

Etichete: