marți, 23 februarie 2010

Cucul şi pupăza

Când am completat leapşa cu "ce găseşti prin geanta mea",am menţionat de o carte pe care la momentul ăla o citeam.O carte scrisă nu demult ,care cică dezvoltă nesfârşitul subiect ,adică sexul.De fapt se vorbeşte despre hermafrodism.
Personajului feminin îi creşte o...un penis.Nimic neobişnuit .Până când i-o trage lu' bărba-su,care moare imediat.Nu zice prea clar motivul,dar între noi fie vorba,ori a murit că l-a durut prea tare,ori a avut un şoc când a văzut că nevastă-sa o are mai mare ca a lui.Zic şi eu.
Povestea e mai lungă,adică trece prin mai multe faze de cum îi creşte,cum îşi face singură labă şi bla bla bla,cu toate că nu-i groasă cartea.
Asta a fost partea intitulată "cucul".Predestinat nume,nu?

Partea a2-a,evident numită "pupăza",prezintă un bărbat căruia,evident,îi iese un vagin,o pizdă,cum vrei să-i spui.Din nou,nimic neobişnuit vei spune.Faza e că,a naibii pizdă îi "creşte" în spatele genunchiului.
=)) pauză de râs
Şi cică avea tipul ăsta nişte orgasme de nota 10 numai cât o atingea un pic.
Speriat omul se duce la medic.Ăsta a tot ocolit ,ce dracu îi spun lu' ăsta?Până la urmă o dă în telenovelă şi se îndrăgosteşte doctoraşul de pizdos,mă rog...i-o trage...în vaginul proaspăt ieşit,plus că era şi foarte strâmt,deh....virgin.
Aaaa....a avut şi menstruaţie la un moment dat.
=)) pauză de râs
Cireaşa de pe tort este finalul,când asta cu un vagin în picior rămâne gravid
=))) pauză mai lungă de râs
...şi evident naşte !!!!! un băiat!! care trăieşte !!!
=)) din nou pauză de râs.

Pe scurt,e un căcat de carte.
Sper că nu i-am făcut publicitate,de fapt ba da.Şi eu nu credeam în publicitate negativă,shit !!!
Cred că autorul avut exces de imaginaţie.Deci nu-i bună prea multă imaginaţie.
Totuşi..m-am distrat fantastic.Deci....nu o cumpăraţi,v-o trimit eu.Gratis :)))

15 comentarii:

  1. "Până când i-o trage lu' bărba-su,care moare imediat"
    Argh... Maria Terezza much? =))

    Deci, ai niste gusturi ciudate cand vine vorba de carti :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai sa mi-o trimiti. Sa rad si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. L-a dat imaginaţia afară din casă =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Andrei J
    nu neapărat,am luat-o după ce pe spate scria destul de frumos despre autor şi am zis că-i faină,dar nu prea :))
    deci sunt ciudată.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aooleoo! nici daca ma gandeam o luna..nu cred ca imi treceu asemnea chesti prin cap...chiar idioadat..da e bine ca e fun.

    RăspundețiȘtergere
  6. 1+două,
    eu tind să cred că nu :))

    RăspundețiȘtergere
  7. maamaaa...dac-as citi-o fumat..pfff

    RăspundețiȘtergere
  8. Alta dovada pentru care femeile sunt materialiste ....
    Aluia nici nu i-a crescut bine pizda .. si s-a si combinat cu un doctor ... ( probabil n-avea bani sa-si puna silicoane :)) )

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim,care femei?Care materialism ? :)) n-am înţeles

    RăspundețiȘtergere
  10. apropo de imaginatie in exces, eu am citit odata o carte despre un bordel cu tipe moarte, conectate la aparte care sa le pastreze pielea calda si pretul varia in functie de timpul trecut de la deces.
    talk about sick people!

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu