vineri, 15 ianuarie 2010

Senzaţii tari

Tot drumul m-am gândit la tine.Abia aştept să ajungem într-un loc sigur,să fim doar noi ,să te dezbrac şi să te devorez.
Ahh...ce bine că n-ai prea multe pe tine,iar ca să ajung la conţinutul tău nu e deloc greu.
Gata...te-am gustat.Ţi-a mai spus cineva cât de dulce eşti?Ţi-a mai spus cineva că n-are cum să se plictisească de tine ,că mereu eşti altfel dar întotdeauna îmbucurător de bun?
Aş trăi numai cu tine,n-aş avea nevoie de nimic altceva,decât de puţină apă din când în când.Cu tine trăiesc nişte senzaţii tari.
Îţi mulţumesc că exişti şi că-mi faci clipele mai frumoase.
Uite şi aici o poză cu tine.Te iubesc :)

15 comentarii:

  1. Haha, daca nu vezi poza cititi degeaba :))

    bravo, frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfffaaaii ! si ce scene erotice incepusem sa imi imaginez in timp ce citeam. La naiba!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) poţi să-ţi imaginezi în continuare

    RăspundețiȘtergere
  4. :))
    foarte sexy.
    dar gandeste-te ca eu sunt la cura de slabire acum. deci???
    nu pot sa traiesc senzatii tari alaturi de EL!
    offfff, ce cruda e viata uneori!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai ca mi-a placut!))Senzatii tari din 1964 ! Pai asa ne amagesti tu, ne lasi cu buza umflata :P?

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamneee Catalina....ce ma gandeam eu. Imi ziceam ce tare ca poate fi asa dezinvolta si poate spune totul sa dragut si deschis. Nici nu apucasem sa citesc postul si vazui faza cu poza si abia asteptam sa vad cine e norocosul asta:))):)):)))

    Acum sa trecem la norocos:d.E preferata mea. Nu, Nu glumesc. Mama mea cand era gravida cu mine poftea numai rom, in conditiile in care ea nu a consumat niciodata alcool de niciun fel. Asa m-am nascut eu care toata viata am fost inebunita dupa ciocolatica asta....Si daaa.....si eu il devorez:P:P:P


    Foarte tare postul asta:))

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Ma gandeam eu ca e vorba despre ceva de genul...Bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci e bine că v-am stimulat imaginaţia ,că mulţi v-aţi gândit la plăcerile lumeşti :))
    Ehh..asta în alt articol :D

    RăspundețiȘtergere
  9. =)))) eram socata, pana sa vad poza.

    RăspundețiȘtergere
  10. @clo daca viata-i cruda, pune-o pe gratar! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce ciudata e iubirea asta...
    Englezii iubesc fotbalul,scotienii iubesc whisky-ul ,arabii iubesc petrolul, iar romanii iubesc ciocolata...

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu