Nu pot trăi fără...

  1. ....aer.Nimeni nu poate trăi fără aer.Deci se pune asta?
  2. ....apă.Pe care o beau zilnic;nici fără asta nu poate trăi cineva,nu?Dar nu pot trăi fără apa pe care o beau noaptea pentru că am gura uscată din cauza nasului care se înfundă :)) şi am mereu sticla cu apă lângă pat în caz de urgenţă.
  3. ....muzică.Muzica preferată bineînţeles.Şi când învăţ (mai nou pentru stresiune) trebuie să ascult muzică dată încet că altfel adorm cu capul pe carte :)) ,aseară mi s-a întâmplat.
  4. ....cafea.Nu pot să mă declar dependentă de cafea însă îmi face plăcere să o beau dimineaţa pe stomacul gol,uneori şi după-amiază mai beau ,ca acum.Când ajung la muncă prima dată pun apă la fiert.(dar acum iarna mai întâi dau drumul la căldură apoi cafeaua :)) )
  5. ....pastă de dinţi şi periuţa.Când stăteam mai mult pe acasă mă spălam destul de des doar pentru senzaţia de bine pe care o avem după periaj.
  6. ....să-mi exprim gândurile.Pe hârtie.Am câteva articole sau cum să le spun...poveşti,încercări de a scrie (artistic vorbind) însă pe care nimeni nu le-a văzut sau citit.Încă nici eu nu-mi dau seama dacă am talent sau nu,sau dacă am reuşit să transmit ceva sau să produc ceva de ordin artistic.Încă lucrez.Mereu înainte de a posta ceva pe blog schiţez ceva pe hârtie în momentele mele de analiză.
  7. ....opiniile mele.Sunt mândră de mine ca persoană,de personalitatea mea,de gusturile şi de părerile mele,de cum privesc viaţa şi de cum vreau să o trăiesc.
  8. ....gramatica mea.Fără să vreau sunt atentă la gramatica mea şi a altora.Pe mine mă corectez atât cât mă pricep şi atât cât am reuşit să învăţ de la şcoală.Şi pe cei din familie îi mai corectez şi sunt recunoscută pentru asta.Poate fac carieră cu chestia asta.Un nou Hitler dar în materie de gramatică :))
  9. ....simţul meu ironic.Chiar nu pot.Am un talent deosebit de a fi ironică (când e cazul şi când am chef) şi critică într-un mod acid,uneori poate şi prea dur.
  10. ....căldură sufletească.Chiar dacă am puţin prieteni,încerc de la cei existenţi să fur cât mai multe zâmbete ca să mă pot hrăni.Alte moduri ar fi lectură,cărţi,bloguri personalizate care descriu viaţa agitată a cuiva.
În mare parte nu sunt dependentă de cine-ştie-ce lucruri însă toate astea îmi definesc o parte din ceea ce numesc "eu" .
Sunt curioasă ce mai dobândesc pe parcurs în categoria "nu pot trăi fără..."
Puteţi să o consideraţi o leapşă şi să reveniţi la mine cu noutăţi despre ea :)
Have a nice day !

Etichete: