luni, 11 ianuarie 2010

Mi s-a interzis virarea la dreapta




Chiar îmi doresc să ies de aici.E aşa de strâmt .E întuneric,e umezeală şi miroase a putregai.Beciul ăsta nu e deloc frumos,nu are nici o pictură pe pereţi,nici măcar nu-s viu coloraţi cum îmi plac mie,n-are nici un obiect sculptat,nici o formă deosebită.Are doar o formă ciudată de labirint.

În beciul ăsta se adună oameni nepăsători,oameni vulgari şi enervanţi,oameni urâţi atât pe interior,cât şi la exterior,n-au nici o intenţie de a se autodepăşi...n-au nimic pur ori natural în ei.Oamenii ăştia vorbesc tare şi îmi deranjează somnul,îmi poluează aria unde miroase bine a parfum de bărbat.

E un loc unde nervii mei se întind maxim şi asta nu e de bine.
Statul aici nu are nici un haz,e plictisitor chiar.Statul aici îmi limitează condiţia de a aspira spre locuri luminoase,îmi taie elanul de a mai fi veselă.Însă e un rău necesar,din păcate.

Şi ştii ce e mai rău?Că pentru statul aici mi s-a oferit bani;şi eu am acceptat...


Luna Amara-Somn
Asculta mai multe audio Muzica

9 comentarii:

  1. Nu-i lasa pe altii sa te schimbe si cu atat mai putin sa-ti fure zambetul si pofta de viata...sunt prea importante...
    P.S. Si mie imi place Luna amara :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Glumeşti... îmi plac la nebunie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Cred ca toti suntem pusi in situatia asta la un moment dat...as vrea sa-ti spun ce sa faci...dar din pacate asta incerc si eu sa descopar..

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu m-am gandit la solutii:indiferenta nu merge, e prea costisitoare, toleranta uneori e sinucigasa...mai caut.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc ptr vizxita la mine. ti-am raspuns si acolo:)
    draga mea, iti marturisesc ca ti-am rasfoit si rascolit blogul si-mi place de tine, moldoveanca draga...si te adaug la mine si sper sa te citesc cu mare drag:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dragoş
    e foarte sinucigaşă :))

    @ Monica
    mulţumesccc ,şi mie imi place de tine :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Tot ce e interzis e incalcat:P.. Detalii despre acel loc?

    RăspundețiȘtergere
  8. pacat ca toate lucrurile astea fac parte inevitabil din viata noastra..a tuturor. Pacat ca sunt foarte multi oameni asa...pacat..ca de multe ori ne conformam din lipsa de altrenative

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu