vineri, 29 ianuarie 2010

Marele 22

Pffff....cine ar fi crezut că aş putea să rezist până acum...eu nu.Adică....hey ciupeşte-mă.
Azi nu e deloc o zi specială,cică aşa ar fi trebuit,mda...dar nu-i,sau....mă rog,cum vrea,îmi este indiferent.
Şi...pregătisem ceva special pentru ziua asta,să mă dau mare că am devenit mai adultă,mai...cu multă carte :)) şi cu mai multe motive de a fi eu,însă...mahmureala nu mă lasă :))
Şi tocmai azi am un examen şi pregătesc altul pentru zilele ce vor urma ,shit TOCMAI azi.


Wtf...fac 22? Nu cred....mă duc să văd ce zice buletinul şi revin.Pa.




Asculta mai multe audio Muzica

17 comentarii:

  1. La multi ani, iti doresc numai bine si iti mai dau ceva sa vezi :)
    http://www.youtube.com/watch?v=OEtM0gG9ryw
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fain e :)) mulţumesc Corina :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI....:* SA FII FERICITA:)

    ESTI MAI AMRE DECAT MINE:p SI AVEAM UN NOROC NEBUN CA MEREU ZIUA NOASTRA SA FIE IN SESIUNE:)):))


    PUP SI SA AI TOT CE TI DORESTI:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut , te intereseaza un link exchange cu http://baiatulciudat.com ? Daca da , uite datele mele :D

    Nume : *Baiatul Ciudat
    Link : cel de sus

    cand m-ai adaugat la blogroll te rog sa-mi lasi pe blog un msj cu datele tale sau da-mi un add la gabriel.raducanu

    Have a nice day :) and ty

    RăspundețiȘtergere
  5. La Multi Ani!! Te pupacesc cu drag. Bucura-te, e o varsta frumoasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani!!! sa fii fericita si sa ai o tona de succes in sesiune:D

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulți ani! Multă sănătate, că e prima bogăție, să iubești și să fii iubită, împliniri pe toate planurile și tot ceea ce-ți dorești.

    RăspundețiȘtergere
  8. cu siguranta esti iubita.....:*

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani!! Sper ca 22 sa fie cu noroc, sa te distrezi, sa te bucuri de mahmureli, de examene, de prieteni, de multe clipe frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  10. Şi eu am 22.La mulţi ani ! Petrecere plăcută şi multe bucurii îţi doresc.Să nu dai buletinul dispărut.

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim,cu siguranţă nu :))

    Zori de zi,mai ales mahmureli nu ? :)))

    Blindius,nu nu îl las la vedere.

    Mulţumesc pentru urări,mi-aţi făcut ziua mai frumoasă :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa-mi fie rusine, am ratat ziua in care trebuia sa te felicit .........
    LA MULTI ANI si toate dorintele tale sa le transformi in realitate pentru ca e posibil.
    miliarde de scuze pentru intarziere.

    RăspundețiȘtergere
  13. Adrian,scuze acceptate :)) nu-i nici o problemă.Bine ai revenit pe la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  14. http://www.youtube.com/watch?v=E1nbvplgElw
    o alta piesa ... cu acelasi refren ...
    la multi ani, cu intarziere ...

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu