joi, 21 ianuarie 2010

Ghicitoare (+UPDATE)



e fierbinte...(numai când există "dorinţă")
se poate face destul de rapid...
e ca o pauză după o zi agitată...
se poate face din picioare,stând jos...
după ...e tare bine...
...şi ai mai vrea...


Şi acum să auzim (să citim de fapt) răspunsurile voastre :)
_________________________________________________________________________


Ştiu că v-am cam dus în eroare cu ghicitoarea asta,că ar fi mers şi altceva decât ceea ce m-am gândit eu,însă am "făcut" ghicitoarea cu gândul la DUŞ.
Pentru că cele mai bune idei îţi vin când eşti sub duş :D .E verificat.

9 comentarii:

  1. Eu ma gandesc la un dus fierbinte...baita fierbinte :D

    RăspundețiȘtergere
  2. să văd dacă mai propune cineva ceva...dacă nu...zic la ce m-am gândit eu :D

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm, daca stau bine sa ma gandesc ar putea fi si o cafea....m-ai facut curioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca e vb despre sex....:D:D:D


    raspunsurile astea sunt cumva dupa principiul ala cu fiecare cu ce il doare:)):))

    RăspundețiȘtergere
  5. tot la cafea mi-a zburat gandul..dar poate fi si o pasiune...de exemplu: pictatul :D

    RăspundețiȘtergere
  6. deci...dusul era :D Sa inteleg ca put? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. duşul nu trebuie făcut când puţi... :))) ci înainte

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu