miercuri, 27 ianuarie 2010

Ce poţi găsi în geanta mea...

Mă întreba Corina că cică ce ascunde geanta mea şi...uite că am deschis geanta ca să arăt lumii ce am eu în ea :)
  • am portofel cu bani (mulţi )
  • şerveţele umede,uscate
  • plasturi ,că eu mă tai des şi curge sânge într-o veselie
  • încărcătorul de la telefon
  • pixuri (multeee),creioane
  • un pachet de ţigări început ce multtt
  • acte,buletin,abonamentul de transurb
  • un caiet cu informaţii confidenţiale :))
  • mai nou nişte hârţoage sub formă de cursuri de învăţat
  • mai aveam şi o carte pe care am cumpărat-o recent (şi personajului feminin îi creşte penis şi personajului masculin îi...iese vagin :))) )
  • am şi brichetă
  • tot felul de hârtiuţe...nu ştiu de ce le ţin...
  • pastile (fără nu se poate) de preferat antinevralgic,nurofen,nişte prafuri albe (adică aulin)
  • un pieptene pentru claia din cap ,dar nu-l folosesc
  • oglindă (spartă :)) )
  • chei
  • balsam de buze
  • cremă de mâini
Acum am o geantă mai mică pentru că n-am găsit una pe placul meu dar vara trecută am avut (o mai am încă) o traistă şi încăpeau mai multe în ea.O vreau înapoi :((

11 comentarii:

  1. Apropo de taiat intr-o veselie, mi se intampla din ce in ce mai des sa ma tai in foi de hartie :))...

    RăspundețiȘtergere
  2. :) ma gandeam acum cititnd postarea ta de ce oare toate avem aproape aceleasi lucruri in geanta:)):)).....doar pt faptul ca suntem femei:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Citesc întreaga listă şi mă gândesc la mărimea genţii...

    RăspundețiȘtergere
  4. "mai aveam şi o carte pe care am cumpărat-o recent (şi personajului feminin îi creşte penis şi personajului masculin îi...iese vagin :))) )"

    Okay..... puteai sa te limitezi la "am o carte" :)).. in rest... tipic :)) si sunt sigur ca ai omis cate un obiect, doua :-"

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow! de obicei nu stau mult timp pe un blog, acum am pierdut mult timp sa ascult meldoii bune si sa citesc randuri dragute, gandite de o persoana gingasa. Foarte foarte frumos ce scrii aici, te astept la mine...pe blog :)(sper sa colaboram, raspunzi la mine)
    http://son1ofthe3earth.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Geanina,acum am o gentuţă dar...mai port o altă gentuţă ceva mai încăpătoare :D


    Andrei, nu puteam să trec cu vederea acest detaliu al cărţii,scuze dacă a fost prea...deplasat :))

    Mulţumesc son1ofthe3earth ,am să trec pe la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Aaaa...cu siguranţă am mai omis câte un obiect ,Andrei :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai, dar noi ne vorbim ce sa luam in geanta?

    RăspundețiȘtergere
  9. Lilee,nu crezi în coincidenţe ? :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Tulai, dar nu-s cam multe lucruleţe în geanta ta? Şi când erau mai multe, ce erau?

    RăspundețiȘtergere
  11. Jeanina,sunt multe,abia îi închid fermoarul şi când o aveam pe aia mare mai găseai şi ceva mâncare la mine în geantă şi altele...etc :))

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu