Ninsoarea rocks !!!

Bă a nins în sfârşit şi la noi ăştia mai săraci.A nins chiar şi în Galaţi (unde locuiesc din păcate) şi tare mă bucur,n-am mai văzut aşa multă zăpadă de foarte mult timp.Am simţit mirosul proaspăt şi rece de zăpadă,oraşul parcă arată mai frumos îmbrăcat în alb,copiisunt bucuroşi şi ei,am văzut urme de sanie prin zăpadă...se apropie şi Crăciunul.


Dar dincolo de toate astea e jalnic prin oraş;ce circulă îngrozitor de încet (la ora asta la care scriu adică 22:05 se pare că au mai deblocat câteva artere),iar trotuarele în staţii sunt îngrozitoare,abia se poate trece.
Ce mai...primarul doarme în papuci.Păi doar s-a terminat campania electorală şi acum nu mai are bani.Dar are bani de palmieri şi de reparat trotuarul în faţa blocului cu o zi înainte de alegeri că în rest n-are.

Şi mă enervează faptul că am deviat de la subiect ;trebuia să scriu de faptul că mă bucur de zăpada asta,dar se pare că n-am putut să nu zic despre primar care doarme şi nu face nimic pentru a debloca străzile şi trotuarele măcar cât să traversăm,nu i-a cerut nimeni (cred) să ia toată zăpada din oraş,bănuiesc că nici nu se vrea chestia asta,că doar de asta e iarnă şi zăpada asta chiar e sănătoasă pentru pământ.Probabil se gândeau că n-o să mai avem zăpadă de la încălzirea asta globală şi i-a luat pe nepregătite.Dar na! vremea le-a făcut în ciudă şi ninsoarea rocks în zilele ce vor urma :)
Hai...te bagi la o bulgăreală ? :>

Etichete: