Mi s-a părut că...

... ninge.Pe unde am mai citit eu azi,foartă multă lume zicea că în localitatea x ninge,că e frumos,că deja ninge de o bucată bună de vreme;şi deodată îmi arunc ochii pe fereastră,mă uit atent...şi mai atent...şi sunt convinsă că văd nişte fulgi timizi...ajung la fereastră,dau perdeaua la o parte şi...nu ninge (perdeaua e de vină pentru iluzia optică,trebuie să o dau jos).
...îmi sună telefonul,dar săracu deja are pânză de păienjeni.Stau stau şi parcă se aude o sonerie;sigur e a telefonului meu;mi se întâmplă să verfic de multe ori pentru că am impresia că am auzit o sonerie,că a sunat.Dar nu...Doar când vrea El.
...văd feţe cunoscute pe stradă.Şi mă uit,mă uit;de cele mai multe ori mi se pare doar.
...e cutremur.
Mi s-a părut doar...aşa cum mi s-a părut că am destule motive să admir alt eu,să-l "cresc",să-l iubesc,să învăţ de la el .Ştiam eu că mi s-a părut doar...
Şi pentru că toată povestea asta s-a terminat prost..."Sunrise avenue-fairytale gone bad"

Sunrise Avenue-Fairytale gone bad
Asculta mai multe audio Muzica

Etichete: