Fever

Săptămâna asta se pare că lumea umblă după cadouri,după mâncare,după băutură pentru sărbători.Eu nu am aşa multe cdouri de făcut,poate vreo 3-4 şi alea destul de micuţe şi aşa pentru suflet.

Ţin minte că în perioada Crăciunului pe când eram încă la şcoala generală,eu şi sora mea făceam cadouri tuturor celor din casă,5 la număr cu tot cu noi două.Strângeam amândouă banii de buzunar,banii pe care ni-i dădea mama pentru pachetul de şcoală,orice bănuţ aveam îl puneam deoparte,iar de Crăciun cumpăram cadouri.Nu erau lucruri măreţe sau scumpe,dar aveam o satisfacţie că luam cadouri din banii "noştri" şi le puneam sub brad.Mai am şi acum un cadou de la moşul din mine,un calculator în formă de telefon mobil :)) ; acum nu mai funcţionează că e demult săracul,dar pe vremea lui a fost bun,iar acum când îl văd îmi aduc aminte şi zâmbesc.
N-am mai dăruit de mult cadouri,doar nepoatei de ziua ei,dar simt nevoia să răpesc un zâmbet sincer,o figură surprinsă,un mulţumesc ataşat unei îmbrăţisări.
Anul ăsta nu prea am cui să fac cadouri,părinţilor nu le mai fac de mult ,nu ştiu de ce..am devenit mai nepăsătoare.

Cadoul pentru El l-am pregătit de mult,cu vreo 3 săptămâni în urmă şi aş fi vrut să i-l dau de atunci dar m-am răzgândit .Nu ne-am mai văzut de ceva vreme,ultima oară săptămâna trecută când m-a ajutat să dau zăpada la o parte nu se pune.Şi nici nu cred că am să-i mai dau cadoul...sau poate da,dacă ne vom vedea săptămâna asta.Sau eu am să refuz să-l mai văd.Nu că l-am uitat dar m-am obişnuit cu lipsa lui,iar de toanele lui sunt plictisită,să mă caute doar când i se pare lui că sunt supărată pe el,când a trecut prea mult timp de când ne-am văzut ultima oară sau...când i se face dor...dar i se face dor cam rar.Şi nu-mi pasă dacă citeşte ce am scris aici,de obicei mai citea ce aberam p-aici;poate e mai bine ,nu ştiu dacă am să pot să-i spun astea verde-n faţă.De ce? Pentru că sunt o fraieră;de multe ori aveam în gând să-i spun ceva ce mă deranja într-un mod mai dur,dar de fiecare dată ajungeam să fiu mai blândă ,mai ales după ce mă lua în braţe...
De data asta... am să-l evit...

Şi am în gând câteva idei de cadouri micuţe,drăguţe handmade pentru cei dragi mie dar...mi-e cam lene sincer :)) şi mai-mai că vine Crăciunul peste mine.
Ehh...faceţi cadouri?

Etichete: