Copii xerox

Lumea e săracă.Lumea n-are sprijin de la stat.Lumea e hoaţă.Lumea e needucată.Lumea aberează.Lumea n-are minte destulă.Lumei îi place să se chinuie.
Lumii îi place sexul.Lumii îi place să facă copii şi apoi să-i bată,să-i violeze,să le distrugă viaţa.
Vezi tu...dacă Dumnezeu a lăsat funcţia de reproducere ,a lăsat plăcerile trupeşti şi mai ales a lăsat să ne înmulţim ,nu cred că trebuie luată mot-a-mot.Adică dacă eşti vai mama ta,trăieşti într-o cabină,într-o cutie de carton,sau în cel mai fericit caz ai o casă unde să locuieşti dar nu prea îţi ajunge salariul,condiţii de avansare la locul de muncă nu prea ai ,cum pula mea îţi mai arde să faci copii???Bine...ai voie să faci sex protejat ca să nu dai naştere unui copil bolnav de nu-ştiu-ce boală-dubioasă cu nume de 3 rânduri ca apoi să trebuiască să te duci pe la emisiuni "dansez cu tine pentru mine" şi să te plângi p-colo că n-ai bani.
Adică...poate sunt eu...rea,dar mă...când te vezi aşa ,trist,bătut de soartă,cu soţul beţiv,tu fără studii,fără loc de muncă nu mai face mă copii.Ok,ai greşit prima dată şi ai făcut unu ,l-ai făcut şi pe al doilea dar deja la al treilea nu mai e greşeală.Acceptă-ţi soarta că vei fi sărac toată viaţa sau FĂ CEVA şi ieşi din mediocru.
Câte cazuri nu s-au mediatizat la tv,la "dansez pentru tine" că trăiau 4 într-o cameră strâmtă,fără condiţii,bolnavi poate...şi cereau ajutor.Pute ţara de lume săracă cu treij de copii parcă i-ar face la xerox.
Ştii şi apoi te întrebi..."de ce să-i donez eu bani ăsteia care s-a futut de bună-voie şi n-a ştiut să folosească un căcat de metodă contraceptivă,chiar şi una medievală,învechită;dar ce face copii pe spinarea mea?"
Bine şi acum lumea o să-mi sară în cap;mi se rupe.Ştiu ce vorbesc,nu-s deloc rea,încerc să fiu raţională,practică să ajut într-un fel civilizaţia asta care se duce de râpă.M-am săturat să vad atâţia săraci,atâtea familii cu o droaie de copii care cerşesc la colţuri,nesplălaţi,care n-au ce mânca,atâtea cupluri care fac copii ştiind că sunt săraci şi n-au condiţii decente de viaţă,dar care se cerşec pe la emisiuni să-i bage şi pe ei în seamă.Sunt în lumea asta femei şi bărbaţi cu situaţie materială care n-au copii,fie că n-au putut avea din motive medicale,fie că n-au vrut că s-au gândit totuşi că nu-s în stare să-i crească în civilizaţia asta.
Poate la un moment dat am să vreau şi eu să fac copii,nu ştiu dacă am să vreau mai mulţi de doi,dar în orice caz intenţionez să aflu dacă sunt sănătoasă şi dacă pot să dau naştere unui copil sănătos,nu unuia predispus la boli.Îmi voi analiza starea materială şi am să-mi fac un bilanţ,dacă pot creşte decent un copil,să am o casă unde să-l ţin (nu fugind dintr-o casă în alta),dacă am destulă minte şi educaţie să-i ofer,dacă am răbdare să-l cresc şi dacă stau bine psihic.
De ajutat lumea am ajutat cât am putut eu,pe cine a meritat.L-am ajutat şi pe Răzvan pentru că merită.

Etichete: ,