miercuri, 11 noiembrie 2009

Nu vă suport !

Băi,eu nu-i suport pe lingăi.Nu pot !!! Îmi vine să dau cu trenul peste ei,să le fac injecţia letală ( fără să sterilizez acul),să le tai limba.Da,pe toţi ăştia care linguşesc 24/24,care te salută şi îţi mulţumesc de 1000000000000000 de ori ."bună ziua,săru-mâna,vreau şi eu să-mi daţi şi mie ..." ;"mulţumesc ,la revedere,bună ziua,săru-mâna şi servici uşor s-aveţi".Gataa bă !!!

Sau pe ăştia care fac complimente de căcat,crezând că leşină lumea prin jur."bună frumuseţe,ce faci?" , "mami dă-mi şi mie....", "vai ce frumoasă eşti azi." Oricum le-ai spune să înceteze ei tot ca boul înainte:"cât de rea eşti,ce-mi place". Fuck you bă !

Sau pe ăştia care vorbesc mult,prost şi fără rost.Se comportă de parcă ar fi luat substanţe dubioase,au fumat iarbă ,au făcut exces de Redbull şi au băgat degetele în priză.Râd mult,vorbesc mult ,pun întrebări idioate şi mă irită la culme.Aşa sunt ei de când s-au născut. Săracii.

Nu vă suport bă !

14 comentarii:

  1. dar oare tu nu faci la fel in unele situati...

    RăspundețiȘtergere
  2. dar oare tu mă cunoşti de pui problema aşa?
    şi se scrie "situaţii" ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred că tu n-ai înţeles ce am scris aici.Reciteşte şi apoi revii cu un alt comentariu mai...inteligent.Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  4. La faza cu multumirile nu sunt de acord cu tine.A spune 'Multumesc' sau a multumi cuiva intr-un fel sau altul nu inseamna a lingusi.Oricat ar fi de marunt,chiar daca acea persoana nu iti e chiar apropiata io zic ca un ;Multumesc' nu strica.In rest,sunt intru totul de acord cu tine.Urasc persoanele care zic ceva si apoi se dau pe langa alti oameni,mai ales pentru un scop anume.
    P.S.Eu te-am adaugat la blogroll,ramane la latitudinea ta daca vei face acelasi lucru.Salutare

    RăspundețiȘtergere
  5. dar nu ca îmi mulţumeşte mă deranjează,ci faptul că e deranjant să spui de 3 milioane de ori "mulţumesc",o dată e suficient.

    mulţumesc pentru blogroll,să vedem dacă meriţi la fel :P

    RăspundețiȘtergere
  6. nici eu nu ii suport pe lingusitori, e ca si cum l-ar pupa in fund pe unu/una

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici eu nu-i suport, mai ales aia care pupa'n *** profesorii

    RăspundețiȘtergere
  8. Eh, nu o sa scapam de astia, da am observat ca daca maturi un pic pe jos cu ei incep sa-si revina!

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, ai mare dreptate. Din pacate specimenele cu ambalaj de cocalar au impanzit lumea si oricat ai riposta, ei "dau inainte cu tupeu". Cred ca singura solutie este sa ne facem tricouri personalizate "Astazi sunt amabila cu cocalarii" si sa...fim amabile. Oare ce rectie au? Se prind?

    RăspundețiȘtergere
  10. In conceptia unora pupincurismul e mama progresului, iar in idiotenia lor nu pot face mai mult asa ca eu le urez doar pupat placut si cururi cat mai nespalate.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hai ca ai fost tare. Pai ce rost mai are sa sterilizezi acul daca la faci injectie letala? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Data viitoe scrie si genul de oameni care te atrage

    RăspundețiȘtergere
  13. Subscriu,nici eu nu ii suport....astia sunt oamenii falsi si fara coloana vertebrala. Asta e parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  14. @blogurim -bă băiatule nici acuma nu te-ai uitat pe gramatica de clasa a 5a ?

    Hmmm...şi eu sunt împotriva persoanelor de acest gen,dar totuşi poate respectiva persoană nu vrea să o dea în bară şi să scadă în ochii iubitei şi din această cauză are un comportament considerat linguşitor...

    Cand am prezentat acest "mic alibi" eu nu m-am referit la persoanele care linguşesc pentru a obţine bunuri materiale ci la persoanele care au lucruri mai importante în viaţă decât banii,iubirea.

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu