N-am chef


Urăsc când nu am ceva constructiv de făcut.Am terminat de făcut brăţara,de modificat o haină,cărţi nu am de citit pentru că teoretic învăţ pentru facultate;nu mă mai simt în stare să mai citesc nici 3 rânduri de ziar ori un articol pe vreun blog;nu mai găsesc nici o melodie care să mă ajute în situaţia asta cu toate că am melodii ce îmi plac,televizorul nu-l suport cu toate ştirile macabre despre gripa porcină şi crime;durerea asta de cap şi coloană ma urmăreşte...frigul parcă a intrat în mine şi până nici mirosul lui nu-l mai simt...
Acum încerc să pricep ceva din "asigurări şi protecţie socială" pentru facultate.
Şi ce e curios e că nu m-a mai supărat nimeni zilele astea la serviciu ,nu că mi-aş dori cu ardoare.Telefonul nu a mai sunat de mult timp,nici măcar orange-ul nu a mai trimis mesaje.
Da,am o perioadă proastă ,dar parcă am avut şi mai proaste,nu e ăsta maximul.
Nu am chef....

Etichete: