miercuri, 4 noiembrie 2009

N-am chef


Urăsc când nu am ceva constructiv de făcut.Am terminat de făcut brăţara,de modificat o haină,cărţi nu am de citit pentru că teoretic învăţ pentru facultate;nu mă mai simt în stare să mai citesc nici 3 rânduri de ziar ori un articol pe vreun blog;nu mai găsesc nici o melodie care să mă ajute în situaţia asta cu toate că am melodii ce îmi plac,televizorul nu-l suport cu toate ştirile macabre despre gripa porcină şi crime;durerea asta de cap şi coloană ma urmăreşte...frigul parcă a intrat în mine şi până nici mirosul lui nu-l mai simt...
Acum încerc să pricep ceva din "asigurări şi protecţie socială" pentru facultate.
Şi ce e curios e că nu m-a mai supărat nimeni zilele astea la serviciu ,nu că mi-aş dori cu ardoare.Telefonul nu a mai sunat de mult timp,nici măcar orange-ul nu a mai trimis mesaje.
Da,am o perioadă proastă ,dar parcă am avut şi mai proaste,nu e ăsta maximul.
Nu am chef....

3 comentarii:

  1. Ce naspa... nu tu enervare, nu tu sentimente...

    RăspundețiȘtergere
  2. In viata avem perioade bune si mai putin bune.Trebuie sa faci exact ce-ti place tie ,si numai tie ,pentru a iesi din angoasa asta .
    Eu am stari de genul asta periodic dar asta nu-mi afecteaza traiul zilnic.Eu, cand nu am chef de nimic dar nimic,incerc sa ma binedispun singura ,intru pe net si discut cu pritenii,imi fac o cafea,inca o cafea ,inca o cafea ,ascult muzica (starea isi spune cuvantul ),etc.Asa ca trebuie sa faci ceva pentru tine ,ceea ce-ti place ,vei vedea ca maine va fi o alta zi .

    RăspundețiȘtergere
  3. Toata lumea are perioade proaste...
    Dar incearca sa treci peste aceasta perioada,iesi afara din casa ,explora,cauta,dute la shopping.etc...
    incearca sa faci ceea ce iti place...

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu