Cadouri...cadouri


Mă ...eu înţeleg că poate e greu să cumperi cuiva un cadou în ziua de azi;se pune problema că nu-i prea cunoşti gusturile sau nu prea ai aşa mulţi bani cum ţi-ai dori.Mai ales la copii că-s pretenţioşi ,se plictisesc repede,evoluează repede.Sau la persoane cu care nu prea deţii o bună legătură dar sunteţi colegi,de exemplu; şi doreşti să-i cumperi ceva,nu ştii ce-i place,ce culori,modele,trestii,chestii.
Cu toate astea să nu-i dai bani!!!Adică "bă n-am ştiut ce să-ţi cumpăr de ziua ta,ia şi tu nişte bani de la mine şi...gata."Ce dracu ,chiar n-ai nici o idee?Merge să dai bani angajatului sub formă de primă ca de sărbători,bani pentru un bilet de călătorie pentru destinaţia x,bani pentru un bilet la un concert,pentru o masă în oraş...etc.Dar nu te duci tu de ziua lui unde-şi ţine petrecerea de ziua lui,poate la restaurant,un local,un bar sau acasă fără nici o petrecere pompoasă ,ca într-o zi obişnuită şi îi întinzi banii.Bleahh ,eu i-aş băga pe gât respectivului.
La serviciu ,la magazin a venit o tanti şi spunea că fata ei de 5 ani se duce la ziua unui coleg de grădiniţă şi nu prea ştie ce cadou să-i cumpere.I-am propus eu câteva variante,ce aveam p-colo,dar dânsa tot indecisă.Mama copilului în cauză a spus că primeşte şi bani în loc de cadou pentru copil.Eu am sărit ca arsă :"cum să-i daţi bani copilului,doamnă???"
O discuţie între două puştoaice având ca subiect cadoul pentru maică-sa.Că aia nu,aia nu..."mai bine îi dau 80 de lei să-şi cumpere ce vrea şi gata." Nu ştiu de ce am eu impresia că acei bani se vor transforma în pâine ,cartofi şi plata facturilor.
Băi...serios e de naşpa treaba asta.Tot farmecul e să-i cumperi ceva,să-i faci poate ceva cu mâinile tale o chestie,un biscuite,să-l surprinzi,să-i rămână...Şi nu pot să cred că nu se găseşte nimic să-i faci cadou.

Etichete: