miercuri, 25 noiembrie 2009

Cadouri...cadouri


Mă ...eu înţeleg că poate e greu să cumperi cuiva un cadou în ziua de azi;se pune problema că nu-i prea cunoşti gusturile sau nu prea ai aşa mulţi bani cum ţi-ai dori.Mai ales la copii că-s pretenţioşi ,se plictisesc repede,evoluează repede.Sau la persoane cu care nu prea deţii o bună legătură dar sunteţi colegi,de exemplu; şi doreşti să-i cumperi ceva,nu ştii ce-i place,ce culori,modele,trestii,chestii.
Cu toate astea să nu-i dai bani!!!Adică "bă n-am ştiut ce să-ţi cumpăr de ziua ta,ia şi tu nişte bani de la mine şi...gata."Ce dracu ,chiar n-ai nici o idee?Merge să dai bani angajatului sub formă de primă ca de sărbători,bani pentru un bilet de călătorie pentru destinaţia x,bani pentru un bilet la un concert,pentru o masă în oraş...etc.Dar nu te duci tu de ziua lui unde-şi ţine petrecerea de ziua lui,poate la restaurant,un local,un bar sau acasă fără nici o petrecere pompoasă ,ca într-o zi obişnuită şi îi întinzi banii.Bleahh ,eu i-aş băga pe gât respectivului.
La serviciu ,la magazin a venit o tanti şi spunea că fata ei de 5 ani se duce la ziua unui coleg de grădiniţă şi nu prea ştie ce cadou să-i cumpere.I-am propus eu câteva variante,ce aveam p-colo,dar dânsa tot indecisă.Mama copilului în cauză a spus că primeşte şi bani în loc de cadou pentru copil.Eu am sărit ca arsă :"cum să-i daţi bani copilului,doamnă???"
O discuţie între două puştoaice având ca subiect cadoul pentru maică-sa.Că aia nu,aia nu..."mai bine îi dau 80 de lei să-şi cumpere ce vrea şi gata." Nu ştiu de ce am eu impresia că acei bani se vor transforma în pâine ,cartofi şi plata facturilor.
Băi...serios e de naşpa treaba asta.Tot farmecul e să-i cumperi ceva,să-i faci poate ceva cu mâinile tale o chestie,un biscuite,să-l surprinzi,să-i rămână...Şi nu pot să cred că nu se găseşte nimic să-i faci cadou.

4 comentarii:

  1. vad ca ai pomenit de cadouri, poate vrei sa iti faci un cadou de Craciun , participa la concursul organizat de MagazineOnline si Ianculescul Blog – premii exclusiv pentru fete – http://ianculescul.blogspot.com/2009/11/concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu suport treaba cu banii. Cred ca este comoditate. Eu una as prefera un cadou cat de urat, dar sa vad ca si-a dat interesul, ca s-a gandit la mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, ai dreptate... Totuşi în unele situaţii parcă se mai acceptă. De exemplu bunicii mei îmi dau aproape tot timpul un lănţişor sau ceva care are mai mult valoare sentimentală, şi în rest bani, pe care-i adun şi dacă îmi trebuie ceva îmi cumpăr singură. :D Din punctul meu de vedere e mai bine decât să îmi ia ceva nasol, pe care trebuie să-i mint că îmi place şi să arunc respectivul obiect în cine ştie ce colţ. :-s

    RăspundețiȘtergere
  4. mai îmi dădeau şi mie bunicii pentru că nu ştiau ce să-mi cumpere fiind oarecum la distanţă,însă în rest e...aiurea să-i dai bani de ziua lui/ei.

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu