Raspuns...

Ieri m-ai intrebat ce m-a atras la tine.In alta zi m-ai intrebat de ce sunt inca cu tine.E dubios tare...si eu ma intreb uneori, cand ma superi...
Imi amintesc si acum cand te-am vazut prima oara.Aveai un zambet tampit pe fata si pana si ochii iti radeau sub stralucirea aia misterioasa si umeda.Ai nimerit intr-un moment prost,cand imi ieseau flacari pe urechi,eram pe punctul de a face o criza ca atunci cand cineva iti raneste orgoliul.Raspunsul meu la intrebarea ta a sunat destul de taios si rece dar asta nu te-a impiedicat sa ma revezi....
Si sa ma revezi,si sa ma revezi....,si sa ma revezi...
Tarziu am inceput sa bantuim strazile orasului.A durat ceva timp pana am zis "da,ne mai vedem".Poate in sinea mea ma gandeam cu frica la o iesire,imi era frica sa te cunosc,imi pareai dintr-o alta lume .Simteam o magie intre noi,o ata cu care eram legata de tine,o punte dintre doua lumi aparent indepartate dar atat de aproape...
M-a atras si ma atrage personalitatea ta,ca ai pareri dar nu ti le justifici,n-ai nevoie de motive .Gasesc in tine laturi de-ale mele ,traiesc prin tine,imi doresc sa fiu ca tine.
Dincolo de toate astea,ca persoana,m-ai atras prin tandretea si calmitatea pe care le expui cu naturalete,insistenta si siguranta de care ai dat dovada de la inceput,de cand te-am refuzat.Si apoi...esti inteligent,chiar daca ai dat-o in bara cu bacul,ai gusturi deloc proaste.
Dar mai ales ai un efect asupra mea...Efect pe care greu il controlez...Imi blochezi mintea dar in acelasi timp imi dai o inspiratie fantastica,ma destind,ma descopar.
Si te rog eu...cand ne certam nu ma mai tine in brate sau de mana,nu te mai uita la mine,nu de alta dar...nu mai pot sa te cert,mi se inmoaie picioarele :)
Te iubesc prostule !

Etichete: