Daca n-ar exista...

...cei care arunca gunoi pe jos,maturatorii n-ar mai avea loc de munca pentru ca n-ar mai avea ce matura.
...agramatii, noi n-am mai avea pe cine corecta.
...pitipoance si cocalari noi de cine am mai rade si ne-am bate pula?
...maneaua ,cum am mai recunoaste prostul gust in materie de muzica?
...elodia disparuta, zero tv-ul n-ar mai face rating.
...mirosul urat,nu am mai folosi sapun,deodorant,pasta de dinti si firmele de cosmetice ar da faliment.
...eba si inteligenta ei,noi n-am sti pluralul de la "succes".
...tigara,ce alt motiv am avea pentru a face pauza la fiecare 10-15 min?
...criza financiara,n-am avea alt motiv petru a economisi bani.
...menstruatia,omul nu s-ar mai reproduce.
Dupa ce ti-ai dat seama de toate astea te gandesti ca pana la urma in spatele fiecarui lucru rau se afla un lucru bun;toate se petrec cu un scop :)

Vrei sa contribui la continuarea listei?

Etichete: