marți, 6 octombrie 2009

Chestii dubioase

Chestii dubioase din popor culese.
  • Mamaliga rece cu gem;
  • Bere cu paine;
  • Struguri cu paine;
  • Spaghete prajite (astea-s bune,le-am incercat);
  • Morcov cu zahar(si asta-i bun );
  • Dulceata de rosii/muraturi;
  • Mamaliga coapta cu zahar ars;
  • Lac de unghii pentru barbati;
  • Caiet cu foaie velina de dictando;
  • Munca voluntara pentru un politician(de ce ai face asta?);
  • Caiet tip 2 de dictando;
  • CD DVD;
  • Detergent pentru copii.

6 comentarii:

  1. bere cu paine ..nu cred k le-a combinat cineva pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
  2. m'ash risca sa incerc si eu bere cu paine ... dar nu simultan ... prefer painea inainte , cu o masa copioasa ... apoi bere din belshug ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mamaliga cu gem e naspa berea cu paine te imbata mai repede detergent pentru copii n-am consumat inca.

    RăspundețiȘtergere
  4. Oook, combinaţiile astea sunt mai mult decât dubioase. Mi se întoarce stomacul pe dos. Bine, poate şi pentru că nu am avut niciodată un prea mare curaj... când a venit vorba de "testat" ciudăţenii culinare.

    RăspundețiȘtergere

Lasă un comentariu