Sunt puternica

Ce inseamna sa fii puternic?
Sa poti sa cari acumulatorul de la masina 3 etaje?
Sa te abtii sa nu plangi la inmormantarea cuiva drag?
Sa induri mitocaniile unor mitocani fara sa ripostezi?
Sa accepti sa traiesti intr-un mediu care nu se pliaza pe dorintele tale?
Sa nu-l injuri pe cel ce te raneste ca sa nu tulburi "apele" ?
Sau sa nu-l suni ,sa nu vorbesti cu cel drag ca sa vezi care-i mai tare?Sau asta inseamna sa fii slab pentru ca nu accepti ce-ti spune inima?
De multe ori a fi slab/a ceda= a fi prost,fraierul care accepta sa primeasca oalele sparte,bobarnacele.Recunosc ,si eu am spus asta de cateva ori,pentru ca in unele situatii e valabila.In situatia asta sunt eu acum,asa ca voi fi 2 in 1 ,si puternica si slaba.
Nu am de gand sa alerg dupa un tramvai,chiar daca stiu ca e cel bun,care ma duce la destinatie,voi astepta sa vina altul,iar daca nu....voi merge pe jos.Am spus !

Etichete: