Îndemnul meu pentru femei

Dacă e să am vreun lucru din viața sau din lumea asta de care să fiu mândră,aș spune fără să mă gândesc prea mult: omul de lângă mine,bărbatul meu,soț de 5 ani și copilul pe care îl am cu el.Și da,în ordinea asta.Mai întâi l-am avut pe el și apoi am vrut să fac copil cu el.

Nu știu...eu zic că e mai mult decît noroc.Noroc ai când te duci la asociație să duci apometrele ,peste program,dar totuși casiera te primește,chiar și cu un zâmbet frumos.Noroc e când locul tău de parcare e gol,noroc e când mai găsești 80 bani prin buzunare pentru o pâine.
Când ai o viață bună cu bărbatul tău nu e noroc.E o ecuație pe care dacă știi să o rezolvi ,vei afla de ce ai nevoie ca să fii fericită.

Nu voi filozofa despre relații fericite,căsnicii fără certuri,despre orgasme explozitoare,despre odihnă veșnică și butoie cu miere.Vreau să filozofez despre o relație sănătoasă.
Da,într-o relație sănătoasă există și ceartă.Dar nu țipete și urlete constante.
Chiar dacă ești într-o relație cu cineva,ai voie și e normal să discuți și cu alte persoane în afară de partener.E chiar indicat.
Într-o relație armonioasă e bine să aduci acuze dacă ai dovezi.
Într-o relație sănătoasă nu e ok să ți se interzică ceva.Să te rujezi,să te parfumezi,să fii acuzată că prea te-ai coafat pentru o plimbare în parc cu copilul.
E nociv să fii cu o persoană care îți interzice să faci ceva sau să nu faci ceva,să fii jignită,să fii acuzată că înșeli (pe nedrept).

Fetelor,femeilor,unde vă este demnitatea,respectul de sine,iubirea?Nu acceptați batjocura pentru nimic în lume.Nu trăiți în teroare.Deloc,niciodată,nici măcar o singură dată.

Aș fi vrut să dezvolt mai mult,însă aș fi prea subiectivă (deși nu e corectă expresia asta).Văd situația asta în apropierea mea și mă simt atât de tristă că nu pot scoate pe cine din prăpastia asta...


Probabil nu dau nici o lecție,dar am vrut să consemnez asta aici,azi,9 februarie 2017...

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,