Revelion pe muchie de...pat

Am zis și noi să petrecem rev-ul 2016 mai altfel.Mai altfel decât anul trecut,când amândoi am petrecut la muncă,în orașe și țări diferite,iar copilul sforăia în camera mea de copil ,la părinții mei acasă.
Bun...și cu cine să ne petrecem noi așa seară ”importantă” din viețile noastre?Desigur,cu o amică și ea de profesie mamă și un alt amic ,burlac și fără copii, norocosul de el.
Toate bune și frumoase,dar hai să culcăm puștimea,că-s totuși prea mici încă pentru a sta treji până după 00.Mare greșeală să culci 3 copii în pat ,ne mai făcând asta niciodată și cu pretenția să adoarmă înainte de 00.

Le-am făcut toate ritualurile posibile și imposibile pentru a le face trecerea mai ușoară.Semi-întuneric,căldură,pijamelele preferate,masaj,cântat,poveste,legănat,ridicat tonul,mângâiat,ținut de mână...Doamne ...gâdilatul nu l-am încercat dar sigur n-ar fi mers.Și când aproape se făcu liniște...petardele și artificiile ne făceau în ciudă...
Toate planetele se aliniase ca la careul de la școală,Uranus era în berbec și berbecul se duela cu taurul,flacăra mov ,roz și toate culorile posibile erau împotriva noastră.

Aproape că mă resemnasem...
îmi părea rău că mă străduisem să arăt decent pentru seara aia,adică fond de ten,fard la ochi,rimel,blush,ruj,rochie și colier,toate la un loc...așa ceva mai rar, ca să sfârșesc amorțită pe muchie de pat în noaptea de revelion,un revelion diferit de până acum.
Nu știu cum,cine,ce a făcut,sfântul Duh poate, sau o fi din cauză că în urmă cu o duminică în urmă nu mai spălasem rufe,dar la 23:50 adoarme și monstrul meu cu 3 capete.Victorieeeee !!!
Urma să-i pup picioare dar mă vedeau ceilalți monstruleți care încă nu adormise !!!!!!
M-am retras frumos,nu am putut să o ajut pe prietena mea cu nimic ,așa că am plecat spre marea petrecere,adică în bucătărie ,unde se hlizeau doi bărbați cu artificii în mână.

Mno...se zice că așa cum te prinde anul nou ,așa vei fi tot anul.Fuck ,mai bine stăteam în pat să dorm decât să mă prindă trează,așa nedormită voi fi tot anul? Nasol de mine.Uite,pe prietena mea a prins-o în pat cu cel mic în brațe,legănându-l. Nu-i așa că e mai frumos?

Etichete: , , , , , , , , , ,